Fuglekasser
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 25-01-05 08:11

Hej fuglevenner -

Inspireret af indlægget om stærens komme efterlyser jeg hjemmesider, der
anviser, hvorledes man bygger og/eller placerer diverse fuglekasser.

Jeg går mest efter mejser/musvitter og stære - men alt har interesse.

Tak for hjælpen!

- Jensby

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-05 09:31

"Jan Bang Jensby" <jensbyFJERN@lite.dk> wrote in message
> [...]
> anviser, hvorledes man bygger og/eller placerer diverse fuglekasser.
>
> Jeg går mest efter mejser/musvitter og stære - men alt har interesse.

Hej Jan,

Du kan kigge her

http://www.dof.dk/06_fakta_om_fugle/fuglekasser.html

alle de fuglekasser jeg sælger opfylder de krav fuglene har, du kan læse om
dem her

http://www.birdboxcompany.com/dk/dk_produkter.htm

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 25-01-05 16:30

"Claus" wrote

> alle de fuglekasser jeg sælger opfylder de krav fuglene har, du kan læse
> om
> dem her
> http://www.birdboxcompany.com/dk/dk_produkter.htm

Hej Claus -

Tak for dine henvisninger.

Jeg er interesseret i 2 mejse/musvitkasser og 1 stærekasse.

Kan du ikke lave et kvantumstilbud på det? Jeg kan på din hjemmeside se, at
du har "pakketilbud".

- Jensby

Fra : Jens Mikkel Lausten

Dato : 25-01-05 17:18

Claus wrote:
> [...]
>
> http://www.dof.dk/06_fakta_om_fugle/fuglekasser.html
>
> alle de fuglekasser jeg sælger opfylder de krav fuglene har, du kan

http://www.naturbutikken.dk/index.php?id=articles&a_pc=11&PageSessionManagement=199cb8885a8a16913a569034fe970914

Når du nu absolut skal bruge DOF's fine hjemmeside om redekasser,
hvorfor så ikke gøre opmærksom på at de også sælger færdige kasser.
Men det går måske ud over dit eget salg

Mikkel

Fra : Ukendt

Dato : 26-01-05 09:54

"Jens Mikkel Lausten" <mlausten@worldonline.dk> wrote in message

> Når du nu absolut skal bruge DOF's fine hjemmeside om redekasser,
> hvorfor så ikke gøre opmærksom på at de også sælger færdige kasser.
> Men det går måske ud over dit eget salg
>
> Mikkel

Hej,

Det er skam fine kasser man kan købe på naturbutikken, de er bare lidt
dyrere en de kasser jeg tilbyder, jeg henviste heller ikke til trip traps
sider for kasser, de er nemlig lidt dyrere end naturbutikken. Men hvis du
kender nogen der sælger ornnitologiske korrekte fulgekasser online billigere
end jeg, vil jeg da gerne vide det.

Naturbutikken forhandler også mine flotte fugleplakater, de har bare ikke
fået dem op på ders hjemmeside endnu, men du kan se dem i deres fysiske
butik, så jeg kender og samarbejder fint med naturbutikken.

mvh
Claus

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 25-01-05 19:17

"Jan Bang Jensby" <jensbyFJERN@lite.dk> wrote:

>Inspireret af indlægget om stærens komme efterlyser jeg hjemmesider, der
>anviser, hvorledes man bygger og/eller placerer diverse fuglekasser.

For næsten to år siden gemte jeg en artikkel hvor E.A.Møller kom med følgende:
http://www.e-haven.dk/artikler/fuglekasser/fuglekasser.htm
http://home10.inet.tele.dk/golles/fugle/fuglekasser/
http://hjem.get2net.dk/iwan-sonne/

Den sidste er lidt OT

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>