Hornuglerne
Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 08-01-05 13:56

Hej
undertende har lige set at der igen er obseveret Hornugler på Vestre
Kirkegård
hvor sådan ca er det de bliver set ??
hilsen
Ingrid Sørensen

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 18-01-05 17:09

"Hans Mikkelsen" wrote > undertende har lige set at der igen er obseveret
Hornugler på Vestre

> Kirkegård
> hvor sådan ca er det de bliver set ??

Vestre Kirkegård i hvilken by?

- Jensby

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 18-01-05 17:24

Jan Bang Jensby skrev:
> "Hans Mikkelsen" wrote

> Vestre Kirkegård i hvilken by?

Valby/København.

Jeg har selv set hornuglerne på Vestre Kirkegård for
en del år siden. Dengang sad de i nogle gamle nåletræer
i den sydøstlige del af kirkegården. Ikke så langt fra
"Søndre Kapel". Men desværre er der ikke navne på
gangene på mine københavnerkort.

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt

Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 20-01-05 13:03

> Valby/København.

ja, lige netop der!
-undskyld jeg ikke har været mere præcis
da jeg skrev efterlysningen
hilsen
Ingrid Sørensen

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 20-01-05 14:08

"Hans Mikkelsen" wrote

> ja, lige netop der!
> -undskyld jeg ikke har været mere præcis
> da jeg skrev efterlysningen

Det er helt ok. Mit gæt var Valby. Havde det været Århus, ville jeg straks
være taget afsted. Jeg bor ikke så langt fra denne spændende kirkegård.

- Jensby