Jeg gen-gen-erindrede lige en tidligere tråd om emnet og indsætter 
nedenfor et tidligere indlæg der bærer svaret:
----
 > Indenfor et års tid, var der her på gruppen en med en
 > "haveskurs-GoldWing", som spurgte om det samme.
 > Han fik et råd fra en der kendte til veteran-restaurering; men hviklet
 > et fluidum, og hvor man kunne skaffe det husker jeg sgi' ikke 
 >
Ahhh, det må vist være mig som i taler om, Jeps det var rigtignok min 
gamle Gold Wing som havde stået stille en årrække og var irret i 
karburiderne, problemet blev løst med nye dysesæt og så en udkogning af 
karburatorene i "Rusteko" som købes på Prags Boulevard, hos Sanistål,
men ring til dem i forvejen da de ikke har det på lager , de kan dog 
have det hjemme til dagen efter, Til ir, anløbninger, rust , og lign er 
det genske enkelt fantastisk , det skader ikke den zink legering som 
karburatorene er lavet af , i modsætning til eddike som nogle har for 
vane at bruge, det er dog temmeligt pebret i prisen, og selvom at jeg 
fik tusket mig lidt procenter til løb det alligevel op i ca 700 kr for 
en 5 liters dunk, det skal dog siges at det var det hele værd, efter at 
jeg havde affedet karburatorene , lagde jeg dem i autoklaven (en slags 
trykkoger) stillede temperaturen på 80 grader og lod dem ligge til dagen 
efter, og vups de var helt fine nye og lækre, bagefter vaskede jeg dem 
af i benzin og monterede dem, nu spiller de igen som en symfoni af 
mozarts det bedste.
Inden jeg kom så lagt havde jeg prøvet alle husrådene, lige fra at 
svinge en død kat over hovedet i fuldmåne,  mens man nøgen fremsiger 
keltiske eder bagfra , til forskellige former for karburator rense 
midler, både på spray, og til at hælde i benzinen, selv rensemidler til 
indsprøjtnings anlæg blev prøvet, lige lidt hjalp det, Rusteko tog det 
på en nat, genialt, til historien hører naturligvis at mit problem var 
ir og anløbninger, noget som selv den bedste rensevædske til 
karburatorer normalt ikke tager, hvis dit problem imidlertidigt er 
aflejninger fra benzin, sod fra motor, alm fedt snask, støv, og lign 
ville jeg prøve med en karburator rense spray og trykluft inden jeg 
ofrer pengene til Rustekoen, det skal dog også siges at selvom at
Rusteko er dyrt er der til mange rensninger, jeg har selv renset 3 sæt
karburatorer til gamle GW motorer som jeg har tusket mig til og er ved 
at renoverer, samt et hav af andre dele som havde fået lidt overflade 
rust, desværre er mit Rusteko nu ved at være for sort til at jeg vil 
anbefale dig at lægge dine karburatorer ned i det, ellers kunne vi 
såmænd godt have givet det en chance, men hvis du vælger at købe 
Rustekoen selv kan du godt låne min autoklave, den er ikke nødvendigt 
for at det virker, men det tager meget kortere tid.
------
-- 
Armand.