| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
        
         
          
         
	
            | Suzuki gsx600f Dårlig start Fra : Michael Hansen | 
  Dato :  20-01-05 20:21 |  
  |   
            Hejsa har en Suzuki gsx600 f fra 94 Som er sat i garage her i vinter, da den
 havde stået en uge skulle jeg da lige starte den op, men den ville næsten
 ikke i gang starter kørte fint, men den slår kun en prut engang imellem. men
 fik den startet til sidst. så skulle den startes 14 dage efter stadig
 rigelig med strøm på. men nu ville den slet ikke i gang ikke engang en prut
 gav den fra sig. Nogle der kender til det problem.
 
 P:S der sidder en 600 bandit motor på nu der har kørt ca 20000km
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Lars T. Thomsen (20-01-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Lars T. Thomsen | 
  Dato :  20-01-05 20:47 |  
  |   
            > Hejsa har en Suzuki gsx600 f fra 94 Som er sat i garage her i vinter, da
 den
 > havde stået en uge skulle jeg da lige starte den op, men den ville næsten
 > ikke i gang starter kørte fint, men den slår kun en prut engang imellem.
 men
 > fik den startet til sidst. så skulle den startes 14 dage efter stadig
 > rigelig med strøm på. men nu ville den slet ikke i gang ikke engang en
 prut
 > gav den fra sig. Nogle der kender til det problem.
 
 Har du forsøgt, at tømme karburatorerne og hælde noget karburatorsprit i
 tanken?
 
 Hilsen
 Lars
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Knud Dam (20-01-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Knud Dam | 
  Dato :  20-01-05 20:49 |  
  |   
            
 "Michael Hansen" <Mha79@stofanet.dk> skrev i en meddelelse 
 news:41effecf$0$29438$ba624c82@nntp06.dk.telia.net...
 > Hejsa har en Suzuki gsx600 f fra 94 Som er sat i garage her i vinter, da 
 > den
 > havde stået en uge skulle jeg da lige starte den op, men den ville næsten
 > ikke i gang starter kørte fint, men den slår kun en prut engang imellem. 
 > men
 > fik den startet til sidst. så skulle den startes 14 dage efter stadig
 > rigelig med strøm på. men nu ville den slet ikke i gang ikke engang en 
 > prut
 > gav den fra sig. Nogle der kender til det problem.
 >
 > P:S der sidder en 600 bandit motor på nu der har kørt ca 20000km
 
 Hej Michael.
 
 Har du prøvet at sætte benzinhanen på PRI, før du prøver at starte ?
 
 Mvh
 
 KD 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Thomas (20-01-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Thomas | 
  Dato :  20-01-05 21:05 |  
  |   
            
"Knud Dam" <danteknikdetteskalslettes@tele2adsl.dk> wrote in message
 news:EWTHd.1092$6h7.347@news.get2net.dk...
 >
 > Har du prøvet at sætte benzinhanen på PRI, før du prøver at starte ?
 >
 > Mvh
 >
 > KD
 >
 Tihi... eller også så har den netop stået på PRI mens den har holdt stille!
 I så fald må den jo være druknet eftertrykkeligt!   
Mvh.
 Thomas
 Suzuki GSX600F
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            Michael Hansen (20-01-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Michael Hansen | 
  Dato :  20-01-05 21:58 |  
  |  
 
            Har faktisk ikke haft lukke for benzinen, mente godt den kunne stå åbent,
 det kan den måske ikke???
 "Thomas" <thomas@FJERN_DETTEkrabbe-soe.dk> skrev i en meddelelse
 news:41f00eda$0$648$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
 >
 > "Knud Dam" <danteknikdetteskalslettes@tele2adsl.dk> wrote in message
 > news:EWTHd.1092$6h7.347@news.get2net.dk...
 > >
 > > Har du prøvet at sætte benzinhanen på PRI, før du prøver at starte ?
 > >
 > > Mvh
 > >
 > > KD
 > >
 >
 > Tihi... eller også så har den netop stået på PRI mens den har holdt
 stille!
 > I så fald må den jo være druknet eftertrykkeligt!   
>
 > Mvh.
 >
 > Thomas
 > Suzuki GSX600F
 >
 >
            
              |   |   
            
        
 
            
         
             Moller (20-01-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Moller | 
  Dato :  20-01-05 22:25 |  
  |  
 
            Michael Hansen wrote:
 > Har faktisk ikke haft lukke for benzinen, mente godt den kunne stå åbent,
 > det kan den måske ikke???
    Ja, og nej... den skal være tændt på ON, eller RES, men ikke PRI, du 
 kan sådan set ikke slukke for benzinen ;) men du kan slukke for den når 
 motoren ikke køre, da det kun er PRI som åbner for den når motoren ikke 
 køre.
    Hvis den står på PRI, bør du dreje den over på ON, og lade den blive 
 der fremover(når du ikke skal på reserve = RES), så vil du ikke ha samme 
 problem.
 -- 
 VH
 Lars Molnit
 MZ ETZ 300 CDi ReedValve
 Suzuki GSF-R 1200
 www.dfmc.dk/Lars_Molnit
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Troels Jensen (20-01-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Troels Jensen | 
  Dato :  20-01-05 22:05 |  
  |   
            
"Michael Hansen" <Mha79@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
 news:41effecf$0$29438$ba624c82@nntp06.dk.telia.net...
 > Hejsa har en Suzuki gsx600 f fra 94 Som er sat i garage her i vinter, da
 den
 > havde stået en uge skulle jeg da lige starte den op....
 >....... så skulle den startes 14 dage efter ......
 Er der nogen speciel grund til, at du ønsker at hærge din motor med
 jævnlige, kortvarige koldstarter.....   ?
 /Troels
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Ronni Jensen (20-01-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ronni Jensen | 
  Dato :  20-01-05 21:54 |  
  |  
 
            > Er der nogen speciel grund til, at du ønsker at hærge din motor med
 > jævnlige, kortvarige koldstarter.....   ?
 > 
 > /Troels
 > 
 > 
 Var der nogen der sagde det var kortvarige? :)
 -- 
 Med venlig hilsen,
 Ronni Jensen
 Suzuki GSX 600 F
 http://www.dfmc.dk/?id=649
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Torben Scheel (21-01-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Torben Scheel | 
  Dato :  21-01-05 08:10 |  
  |  
 
            Ronni Jensen wrote:
 > Var der nogen der sagde det var kortvarige? :)
 "Jeg skulle lige starte den op" tyder kraftigt på det i min 
 formuleringsmatrice   
vh
 Torben 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Christian S (22-01-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Christian S | 
  Dato :  22-01-05 18:59 |  
  |   
            
 > P:S der sidder en 600 bandit motor på nu der har kørt ca 20000km
 
 Lige et side spørgsmål.
 Du skriver der sidder en bandit motor på, min bror´s Gsx-f 600 motor
 er lige død og han skulle efter planen have en banditmotor på.
 Kan du komme med nogle minuser?? Or is it all good ?
 
 Mvh
 Christian S 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Armand (22-01-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Armand | 
  Dato :  22-01-05 23:57 |  
  |   
            Christian S wrote:
 >>P:S der sidder en 600 bandit motor på nu der har kørt ca 20000km
 > 
 > 
 > Lige et side spørgsmål.
 > Du skriver der sidder en bandit motor på, min bror´s Gsx-f 600 motor
 > er lige død og han skulle efter planen have en banditmotor på.
 > Kan du komme med nogle minuser?? Or is it all good ?
 
 For Y2K-modellerne gælder det ihvertfald at de er fuldstændig ensydende, 
 så det er ikke dér at der skulle være nogen betænkninger!
 
 -- 
 Armand.
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Christian S (23-01-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Christian S | 
  Dato :  23-01-05 00:34 |  
  |   
            
 "Armand" <armand@mcchaufforerne.dk> wrote in message 
 news:aTAId.84724$Vf.3757655@news000.worldonline.dk...
 > Christian S wrote:
 >>>P:S der sidder en 600 bandit motor på nu der har kørt ca 20000km
 >>
 >>
 >> Lige et side spørgsmål.
 >> Du skriver der sidder en bandit motor på, min bror´s Gsx-f 600 motor
 >> er lige død og han skulle efter planen have en banditmotor på.
 >> Kan du komme med nogle minuser?? Or is it all good ?
 >
 > For Y2K-modellerne gælder det ihvertfald at de er fuldstændig ensydende, 
 > så det er ikke dér at der skulle være nogen betænkninger!
 
 Oki. takker ... Det bliver en 2004 motor. O KM
 Mvh'
 Christian S 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
    
 
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |