Rolle wrote:
> jeg har tænkt mig at skifte luftfilter indsats, indsatsen koster ca
> 180kr. og 2 K&N filtre koster ca 200kr. er der nogen god grund til
> ikke at skifte til K&N?
_____________________________________________
Mener du 2 "clamp on" filtre - altså et til hver karburator istedet for 1 
indsats i den nuværende luftfilterkasse?
Ved den første løsning skal du være opmæsktom på, at filtrene efter sigende 
er meget sidevindsfølsomme, og vist kun anbefales til de lidt vildere tunede 
motore, hvis ikke jeg har forstået det helt galt?
Jeg kan ikke se nogen hindring i at smække en KN-indsats i den nuværende 
luftfilterkasse. Det holder evigt og lader mere luft passere.
_____________________________________________
> og hvordan sikrer jeg mig at jeg får den rigtige luft/benzin blanding
> efter denne midifikation?
_____________________________________________
Få den rullet hos et værksted, hvis ikke du selv har mod på justeringens 
store puslespil.
_____________________________________________
> skal jeg også investere i et jet kit, og hvad består et sådant at ud
> over dyser, og hvordan finder jeg det rigtige som lige passer til mit
> behov?
_____________________________________________
Jetkits har ry for på sigt at ødelægge(!) sæderne i karburatoren, og disse 
er vist ret svære / umulige at skifte igen, så jeg ville holde mig fra den 
løsning.
-- 
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600 - sover 

ZZ
http://dfmc.dk/?id=234