Bios opsætning
Fra : Rohwedder

Dato : 23-05-01 14:27

Findes der nogle steder på nettet hvor man kan
finde en oversigt over hvad alle de ting man kan
ændre i bios betyder ???

mvh
Søren

Fra : Kenneth Kristensen

Dato : 23-05-01 14:44

Rohwedder wrote:

> Findes der nogle steder på nettet hvor man kan
> finde en oversigt over hvad alle de ting man kan
> ændre i bios betyder ???

Prøv at kigge i manualen til dit bundkort. Der står det meste ganske
udmærket forklaret.

--
/kenne

A trainstation is a place where trains stops.
A busstation is a place where buses stops.
On my desk I have a workstation.

Fra : Rohwedder

Dato : 23-05-01 14:58

Tak - men jeg synes ikke det er udmærket forklaret ?

Fra : BorreBoy

Dato : 23-05-01 15:09

http://www.rojakpot.com/Speed_Demonz/BIOS_Guide/BIOS_Guide_Index.htm

Fra : Brejning Am Børkop