Hvordan får man en kabinetskøler til at kø~
Fra : \\_TNT_/

Dato : 22-05-01 22:04

Jeg undrede mig nemlig over at kabinetskølerens stik kun er på 2ben, mens
normale køleres er på 3ben, derfor havde jeg store problemer med at finde et
passende stik til den.

Nogen der kan hjælpe?

Dennis Christensen
Bosiddende i en lille by i Sønderjylland, 26km nord for Tønder
Alias \_TNT_/

"The AMD Athlon Thunderbird processor is the fastest motherfucker of all!"
"And the coming AMD K8 aka Sledgehammer will crush Intel's P4 if they don't
recall it as with their buggy P3 1133mhz CPU"

Fra : SoulWalker

Dato : 23-05-01 14:22

Grunden til at den sikkert kun har 2 er fordi den ingen "omdrejningstæller"
har. Det vil sige det eneste den skal bruge er + og -. Du kan prøve at sætte
de 2 oven på 2 af de 3. Det gør ikke så meget hvis du placere dem forkert.
det eneste du riskere er at den bare ikke drejer køleren rundt. Så slukker
du bare og prøve de andre 2 ben eller at vende den rundt.

SoulWalker

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 23-05-01 15:03

"\_TNT_/" <dfnc@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> normale køleres er på 3ben, derfor havde jeg store problemer med at finde

Du kan vælge at købe et adaptorkabel - jeg mener at have set ét hos
studiedata.dk.

Din signatur er liiiige lovlig lang. Se retningslinjerne for signaturer på:

Peter

Fra : F.Larsen

Dato : 23-05-01 20:09

Hvorfor ikke kigge i dokumentationen af bundkortet - her kan du sikkert se hvilket
ben der er + og hvilket der er minus på ps til blæser

Sort ledning plejer at være - rød +

--
Flemming

Fra : \\_TNT_/

Dato : 26-05-01 00:20

> Hvorfor ikke kigge i dokumentationen af bundkortet - her kan du sikkert se
hvilket
> ben der er + og hvilket der er minus på ps til blæser
>
> Sort ledning plejer at være - rød +

Jeg havde faktisk et sådant kabel liggende, et y-splitter kabel hvor den ene
ende var som en fra en normal køler, og den ene sådan rimelig passende til
en kabinetskøler, så nu virker det bare! Og den kan s.... blæse !)

Mange tak for hjælpen! Jeg elsker denne gruppe, i hjælper mig altid når i
kan!