Isolering i store mængder
Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 05-02-05 20:23

På et eller andet tidspunkt skal jeg have skiftet isoleringeringen på
mit loft, da den er noget sammenfalden og i øvrigt mishandlet.

Er der nogen der har et bud på hvad man kan købe ca 170 kvadratmeter
egnet loftisolering i 200-300mm tykkelse for?
Jeg går ud fra at det må blive noget billigere end byggemarkedernes
listepriser, men er ikke klar over hvor meget.

--
MVH
osv...

Fra : John Smith

Dato : 05-02-05 21:09

Frank E. N. Stein wrote:
> [...]
> Jeg går ud fra at det må blive noget billigere end byggemarkedernes
> listepriser, men er ikke klar over hvor meget.

Hvis du skal bruge så meget, så kontakt nogle forskellige tømmerhandler
og få dem til at sende dig et tilbud til dig som kontokunde. Det er en
helt anden pris.

John Smith

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 05-02-05 21:37

On Sat, 05 Feb 2005 21:08:44 +0100, John Smith wrote:

> Hvis du skal bruge så meget, så kontakt nogle forskellige tømmerhandler
> og få dem til at sende dig et tilbud til dig som kontokunde. Det er en
> helt anden pris.

Ok, men har du nogen ide om prislejet?

--
MVH
osv...

Fra : John Smith

Dato : 05-02-05 23:30

Frank E. N. Stein wrote:

> Ok, men har du nogen ide om prislejet?

Som kontokunde bør du få mindst 10 - 15% rabat i forhold til
listeprisen. Hvis du påtænker andre indkøb, så prøv at få dem med i
tilbuddet - jo mere du køber jo større rabat.

John Smith

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 06-02-05 11:14

On Sat, 05 Feb 2005 23:30:15 +0100, John Smith wrote:

> Som kontokunde bør du få mindst 10 - 15% rabat i forhold til
> listeprisen. Hvis du påtænker andre indkøb, så prøv at få dem med i
> tilbuddet - jo mere du køber jo større rabat.

Tak for svaret. "Desværre" har jeg ikke andre projekter, der
inkluderer varer i større mængder fra en tømmerhandler.

--
MVH
osv...

Fra : tnf

Dato : 06-02-05 19:45

Hej.

Mener jeg har givet omkring 24 kroner pr m2 + moms for rockwool flexibats.

Martin
www.fusk.tk

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 06-02-05 21:49

On Sun, 06 Feb 2005 19:45:09 +0100, tnf wrote:

> Mener jeg har givet omkring 24 kroner pr m2 + moms for rockwool flexibats.

Interessant. Hvor og i hvilken tykkelse?
--
MVH
osv...