Tagrender
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 03-02-05 08:54

Hej igen -

Nu jeg er i gang.

Vort hus er ca. 10 meter langt. Jeg kunne egentlig godt tænke mig at få
skiftet tagrenden - omfattende 2 x 10 meter render + 2 nedløbsrør.

Jeg vil helst have zink - og jeg slipper nok ikke for at få skiftet
rendejernene også.

Hvor meget skal jeg acceptere at jeg betale for det (alt inklusive)?

Tak for hjælpen!

- Jensby

Fra : Olesen

Dato : 04-02-05 11:05

"Jan Bang Jensby" <jensbyFJERN@lite.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> - Jensby
>
>Kender en der gør det økologisk med hjemmelavede zinkrender uden rendejerne

Ved ikke hvad det skal koste med det grimme hos en bliktud.....

Jens