Afhøvling af beton-gulv
Fra : Nørgaard

Dato : 02-02-05 22:00

Hej gruppe...

Jeg tror nok det her emne har været oppe at vende tidligere, men jeg er ikke
helt med på hvad der har været svaret.

Jeg skal have afrettet et betongulv for pålægning af træ.
Problemet er opstået ved sammenlægning af to rum, og der er tale om en
højde på op til 4-5 mm over et areal på ca 1-2 m^2.

Er det muligt at anvende een af de her betonhøvle a'la vinkelsliber til en
sådan opgave, eller er det nødvendigt med voldsommere grej.

Og sidst men ikke mindst, er der nogen der ved om man kan leje sådan en
djævel her omkring Nordøst Vendsyssel.

mvh

Henrik

Fra : steen

Dato : 02-02-05 23:12

On Wed, 2 Feb 2005 21:00:29 UTC, "N°rgaard" <noergaard@fusk.dk> wrote:

> Jeg skal have afrettet et betongulv for pålægning af træ.

Der fås noget selvnivelerende 'beton' - jeg har set det i brug.
Imponerende!!!!!
--
steen - menzi.dk
      Lat 55.33254   Long 9.91410

Fra : STIG RASMUSSEN

Dato : 03-02-05 10:01

hug det op og læg nyt beton på så lille areal

Fra : Nørgaard

Dato : 03-02-05 17:07

Ja, du har ret, det er nok den nemmeste måde.

Jeg overvejede på et tidspunkt at anvende selv-nivellerende 'beton', men da
det kun er et lille areal som er for højt, kommer jeg til at hæve gulvet 5
mm på et areal på 45 m^2. Det lyder ikke økonomisk.

mvh

Henrik