Hvor køber man klinker og fliser?
Fra : John Smith

Dato : 30-01-05 14:14

Hej

Vi skal snart til at etablere et nyt klnkegulv i entreen.

Derfor har vi været i den lokale tømmerhandel, Hjem&Fusk og Bauhaus, men
udvalget syntes begrænset. Modefarven må være lysebrun for tiden...

Er der nogen der kender gode steder at købe klinker i midtjylland, gerne
nær Hobro, hvor der er et større udvalg af klassiske klinker mv.?

Mvh
John Smith

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 30-01-05 16:00

John Smith wrote:

> Er der nogen der kender gode steder at købe klinker i midtjylland, gerne
> nær Hobro, hvor der er et større udvalg af klassiske klinker mv.?

http://www.vivildfliser.dk/

Jeg ved at det ikke er nær Hobro. Men dog i nærheden.

Jeg ved ikke hvad de har.

Mvh. Jørgen

Fra : Marlene

Dato : 31-01-05 09:25

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa> skrev i en meddelelse

> http://www.vivildfliser.dk/
>
> Jeg ved at det ikke er nær Hobro. Men dog i nærheden.

? Vivild Fliser ligger på Djursland. Men det er selvfølgelig, som man ser
det

> Jeg ved ikke hvad de har.

Jeg blev i hvert fald skuffet, da jeg besøgte dem. Har dog flotte
teglklinker.

Mvh. Marlene.

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 31-01-05 12:53

John Smith wrote:
> [...]
>
> Er der nogen der kender gode steder at købe klinker i midtjylland, gerne
> nær Hobro, hvor der er et større udvalg af klassiske klinker mv.?

Måske hos Flise Frank på Hobrovej i Støvring?

Har dog aldrig været der, så udvalget kan jeg ikke sige noget om.

/Jakob

Fra : Jette og Bjarne Halk~

Dato : 02-02-05 15:00

> [...]
>
> Er der nogen der kender gode steder at købe klinker i midtjylland, gerne
> nær Hobro, hvor der er et større udvalg af klassiske klinker mv.?

Hej John , ja jeg ved godt at dette er langt fra Hobro, men CC Vejle er bare
"stedet"..
Men se ved den lokale Stark - de har lidt af udvalget.
Man får en utolig god betjening hos CC i Vejle og de ved virkelig hvad de
taler om og showroomet er bare proppet med ideer.
Har selv købt klinker til udendørs trappe og de rådede os til ikke at købe
skiffer som de ellers anbefalede hos både HT og Stark. - Skifferen er ikke
stærk nok udendørs fortalte de, anbefalede andre produkter - selv om de
selv har skiffer.
Priserne er meget rimelige og kvaliteten i top.
Mvh Jette