Virker Villeroy & Bochs 'Ceramic Plus'?
Fra : Steen Suder

Dato : 19-01-05 22:35

Som et led i etableringen af det nye badeværelse skal der vælges et toilet.
Egentligt er Ifö Cera et pænt toilet, men et toilet med "overfladebehandlet"
porcelæn er tiltalende aht. at undgå rande og belægninger.

Et eksempel er Villeroy & Bochs Ceramic Plus-belægning. Merprisen er ikke
skræmmende, hvis det virker. Derfor er spørgsmålet: virker det?

--
Steen Suder

Fra : Anders Mørk

Dato : 20-01-05 09:30

> Et eksempel er Villeroy & Bochs Ceramic Plus-belægning. Merprisen er ikke
> skræmmende, hvis det virker. Derfor er spørgsmålet: virker det?

Tjaeh... Vi har såvidt jeg husker V&B Ceramic Plus på badeværelsesfliserne
og vi synes det virker... Vi har naturligvis kun set på fliserne i en
halvanden måneds tid, så om det er lang tid nok til at vurdere det, ved jeg
ikke. Umiddelbart ser det dog ud til at kalk ikke så let hænger fast som i
vores tidligere badeværelse.

../Anders

Fra : Søren

Dato : 20-01-05 14:22