Flagstang ... Hvor ???
Fra : LazyBoy

Dato : 14-01-05 16:38

Jeg skal bruge en 8 meter flagstang med tilbehør.
Og jo- jeg har søgt på nettet, og der er masser af muligheder...

Men hvor får man den bedste kvalitet ???
Jeg tænker på rethed, finish osv.

--
Denne mail er checket med
Norton Antivirus 2004.

Med venlig hilsen
Lasse Tolderlund Jørgensen
joerlund@stofanet.dk

Fra : Inger Pedersen

Dato : 14-01-05 17:19

"LazyBoy" <joerlundfjern@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Men hvor får man den bedste kvalitet ???
> Jeg tænker på rethed, finish osv.

Hvor i landet bor du?
Jeg tænker, det vil måske blive en anelse dyrt at fragte en flagstang fra
Sønderjylland til Møn

Hilsen Inger

Fra : LazyBoy

Dato : 14-01-05 20:56

Jeg bor i Nordsjælland !

Men fragten er næsten den samme, om de kommer fra Jylland eller sjælland !

Hilsen Lasse

Fra : Kim

Dato : 15-01-05 23:25

> Jeg skal bruge en 8 meter flagstang med tilbehør.
> Men hvor får man den bedste kvalitet ???
> Jeg tænker på rethed, finish osv.

Ta' en i glasfiber.
De er stærkere, lettere, helt rette, flot finish,
og skal ikke vedligeholdes så tit...

Mvh, Kim

Fra : Inger Pedersen

Dato : 16-01-05 01:00

"Kim" <No@money.dk> skrev i en meddelelse

> Ta' en i glasfiber.
> De er stærkere, lettere, helt rette, flot finish,
> og skal ikke vedligeholdes så tit...

Og så knækker de (forhåbentlig) ikke i en storm efter 6 år, fordi de er
rådnet i gennemboringen, hvor de er boltet fast.

Hilsen Inger