Specielle ophæng til håndklæder
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 11-01-05 09:16

Hejsa

Hjemme i lejligheden har vi nogle specielle ophæng til vores
håndklæder på badeværelset. Vi flytter i hus i weekenden og får brug
for nogle flere af disse ophæng. Jeg kan ikke huske, hvor vi
oprindeligt købte dem - måske kan I hjælpe?

- børstet stål
- håndklædet skal trækkes nedad i en slidse
- slidsen er stor foroven, og lille forneden
- ophængene kan kun limes/tapes fast
- der er lidt Jakob Jensen stil over dem
- de var BILLIGE, da vi købte dem (ikke design)

Noget, der får en klokke til at ringe?

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 11-01-05 09:23

"Bo Kamp Dudek" <bo@bodudekFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> - ophængene kan kun limes/tapes fast
> - der er lidt Jakob Jensen stil over dem
> - de var BILLIGE, da vi købte dem (ikke design)

Mener, at de blev solgt flere steder.... bl.a. i Silvan samt Bilka (Hus &
Have afdelingen) samt måske føtex.

> Noget, der får en klokke til at ringe?

Jeg har dem selv - i køkkenet til viskestykker.

Mvh. Lisbeth

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 11-01-05 10:39

[...]

>Mener, at de blev solgt flere steder.... bl.a. i Silvan samt Bilka (Hus &
>Have afdelingen) samt måske føtex.

tjekker Silva, Bilka og evt. Føtex.. tak for det, du :)

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Mads

Dato : 11-01-05 10:24

On Tue, 11 Jan 2005 09:16:04 +0100, Bo Kamp Dudek <bo@bodudekFJERN.dk>
wrote:

> [...]
>- ophængene kan kun limes/tapes fast
>- der er lidt Jakob Jensen stil over dem
>- de var BILLIGE, da vi købte dem (ikke design)

Hej

Jeg har nogen der matcher din beskrivelse 110%
og de er købt i Storkøb til en pris af 49,- for 2 eller 3 stk.

mvh Mads

Fra : Jørgen

Dato : 11-01-05 10:43

Hejsa

Imerco har også haft dem

jørgen

Fra : Martin Petersen

Dato : 11-01-05 17:51

skrev følgende:
> [...]
> - ophængene kan kun limes/tapes fast
> - der er lidt Jakob Jensen stil over dem
> - de var BILLIGE, da vi købte dem (ikke design)

Jeg har købt mine i Fakta.

--
Martin Petersen
"Snedigt hva', kælling!"

Fra : Dorthe

Dato : 16-01-05 15:30

> - ophængene kan kun limes/tapes fast

Hej
Min mand har boret et hul i dem, og vi har skruet dem fast på
vores pudsede væg i badeværelset. Det fungerer rigtig godt!
Mvh Dorthe