fyrringsolie i Aalborg
Fra : Ukendt

Dato : 07-01-05 23:55

Hejsa i gruppen

Nogen der ved om man stadig kan købe fyrringsolie i "løs vægt" i Aalborg
området, og eventuelt hvor ??

Jeg har 3 20 liters dunke, som jeg gerne vil have fyldt op, men da vores
lokale Haar tank, er overgået til statoil, har de desværre ikke denne
service med fyrringsolie længer.... §

Mange Hilsner
/Bo

Fra : Ole Jensen

Dato : 08-01-05 00:04

"Katrine & Bo" <kast[a]privat.dk> wrote:

> [...]
>
> Jeg har 3 20 liters dunke, som jeg gerne vil have fyldt op, men da vores
> lokale Haar tank, er overgået til statoil, har de desværre ikke denne

OK benzin i Nørresundby, til venstre når du kommer over broen.
Du kan bare tanke, det er ikke nødvendigt at gå ind og bestille først.
Standeren står inderst, lige efter indgangen til butikken.

Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan

Fra : Ole Jensen

Dato : 08-01-05 00:14

Ole Jensen <newsplus@oleswebsite.dk> wrote:

> OK benzin i Nørresundby, til venstre når du kommer over broen.
> Du kan bare tanke, det er ikke nødvendigt at gå ind og bestille først.
> Standeren står inderst, lige efter indgangen til butikken.

En lille rettelse: Det er selvfølgelig DK benzin som Anette skriver.

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 08-01-05 00:06

Katrine & Bo wrote:
> Hejsa i gruppen
>
> Nogen der ved om man stadig kan købe fyrringsolie i "løs vægt" i
> Aalborg området, og eventuelt hvor ??

Hej Bo
DK benzin plejer at sælge fyringsolie i "løs vægt"
og der er vist et par stykker i Ålborg/ Nørresundby?

/ Anette

Fra : Inger Pedersen

Dato : 08-01-05 00:26

"Katrine & Bo" <kast[a]privat.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der ved om man stadig kan købe fyrringsolie i "løs vægt" i Aalborg
> området, og eventuelt hvor ??

Da jeg havde oliefyr, hed det sig, at man fint kunne bruge dieselolie til
et oliefyr - men aldrig fyringsolie til en dieselmotor.
Kan I ikke bare tanke dieselolie i dunkene?

Hilsen Inger

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-05 01:19

> Da jeg havde oliefyr, hed det sig, at man fint kunne bruge dieselolie til
> et oliefyr - men aldrig fyringsolie til en dieselmotor.
> Kan I ikke bare tanke dieselolie i dunkene?

Hejsa Alle
Først mange 1000 tak for de hurtige svar. Jeg vil haste til Nrs.sundby for
at fylde op.
Jeg kunne sikkert godt bruge almindelig dielselolie til fyret, men det
koster mere, og da vi har en overflade udendørs tank tør jeg ikke at bruge
almindeligt dielselolie. Jeg ved nemlig at fyrringsolie er frostsikret,
noget mere end andet.

Mange Hilsner
Bo

Fra : Christian S

Dato : 08-01-05 13:34

> [...]
> almindeligt dielselolie. Jeg ved nemlig at fyrringsolie er frostsikret,

Hvad med dieselbiler ??
Mvh
Christian S