Popup windue (vbs / wsh)
Fra : Soren Schimkat

Dato : 23-05-01 12:32

Hej alle

Hvordan laver man et popupwindue som kan spørge om mere en 1 ting.. og
som slører det indtastede med stjerner (et password felt)?

Jeg synnes nemlig ikke denne er så pokkers smart:

password = inputbox("Enter your password")

mvh Særen

Fra : Mikkel Ro Manzano Ch~

Dato : 23-05-01 15:38

"Soren Schimkat" <schimkat@musik.auc.dk> wrote in message
> Hej alle
>
> Hvordan laver man et popupwindue som kan spørge om mere en 1 ting.. og
> som slører det indtastede med stjerner (et password felt)?

- Lav den selv på en alm. form...

--
Mvh. / Regards Mikkel Christensen

Fra : Bjørn Jeberg

Dato : 23-05-01 20:49

Soren Schimkat <schimkat@musik.auc.dk> wrote in message

> Hvordan laver man et popupwindue som kan spørge om mere en 1 ting.. og
> som slører det indtastede med stjerner (et password felt)?

Vælg "Add form" og vælg så "Log in Dialog", så har du et eksempel.
--
Bjørn

Fra : Bjørn Jeberg

Dato : 23-05-01 20:52

Bjørn Jeberg <LabSoft@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Soren Schimkat <schimkat@musik.auc.dk> wrote in message

> Vælg "Add form" og vælg så "Log in Dialog", så har du et eksempel.
> --

Sorry, jeg opdagede lige hvad der stod i parantes i emnefeltet, så se bort
fra mit indlæg.
--
Bjørn

Fra : Mikkel Ro Manzano Ch~

Dato : 23-05-01 21:45

> Sorry, jeg opdagede lige hvad der stod i parantes i emnefeltet, så se bort
> fra mit indlæg.

Øhmn..... ditto

--
Mvh. / Regards Mikkel Christensen

Fra : Soren Schimkat

Dato : 11-06-01 14:47

Løste problemet selv: Skrev en ActiveX dll med dialogbox funktioner. Vil
du ha´ en kopi?... så hent den fra min webside.

mvh Søren Schimkat
http://www.musik.auc.dk/~schimkat

PS: Vbs / Wsh kræver...... Wsh:
http://msdn.microsoft.com/scripting/default.htm?/scripting/windowshost/default.htm