Vandskade
Fra : cp

Dato : 26-12-04 19:56

Vi har fået vandskade i vores lejlighed inde i et skab i vores soveværelse
hvor der løber nogle varme rør.

Fejlen er fundet og ejerforeningen siger at det er deres forsikring som
betaler

Vandet var løbet oven på gulvet under skabet og så var det løbet ned på
dækket og ud af en revne i kælderen (vi bor på første med kælderrum i stuen)
og det var også løbet ned af facaden udenfor.

Hvor stor er chancen for at der kan komme råd skader på vores trægulv i
soveværelset ?

Venlig hilsen
CP

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 26-12-04 23:35

cp wrote:

> Vandet var løbet oven på gulvet under skabet

> Hvor stor er chancen for at der kan komme råd skader på vores trægulv
> i soveværelset ?

Det athænger af, hvor længe vandpåvirkningen har stået på og hvordan dine
muligheder for fuldstændig optøring af træværket og den underliggende
isolering er.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : cp

Dato : 27-12-04 17:37

> Det athænger af, hvor længe vandpåvirkningen har stået på og hvordan dine
> muligheder for fuldstændig optøring af træværket og den underliggende
> isolering er.

Jeg ved ikke helt hvor længe det har været der, det blev opdaget i torsdags.

Idag har vi fået en affugter som puster luft ned under gulvet

Der er beton og isolering og så træ gulvet og jeg tror vandet er oven på
betonen

Venlig hilsen
CP