Billigt brænde
Fra : Thomas

Dato : 19-12-04 16:24

Vil bare lige dele et godt tip med jer. Jeg har fundet en webbutik, hvor en
stor tømmerhandel sælger træbriketter til brændeovnen rigtig billigt - helt
ned til 1.399 kr. inkl. moms for en hel palle med 960 kilo.

Jeg har købt, og jeg fik leveret allerede dagen efter

Her er et link: http://www.tgkshop.dk/product.asp?product=115&lang=dk

Hilsen
TB

Fra : tb

Dato : 19-12-04 17:02

Og ved Thorsager på Djursland er der en der sælger til 1000 for en palle.
Dog skal man selv hente...

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 19-12-04 19:08

Hej

Thomas wrote:
> Vil bare lige dele et godt tip med jer. Jeg har fundet en webbutik, hvor en
> stor tømmerhandel sælger træbriketter til brændeovnen rigtig billigt - helt
> ned til 1.399 kr. inkl. moms for en hel palle med 960 kilo.

Øh - det er ikke billigt.

** Hvis jeg står i din adressebog og du ikke kender mig, **
** så slet mig venligst. Mange tak. **

Fra : Martin Petersen

Dato : 19-12-04 19:10

Thomas - thomas@concept-i.dk
skrev følgende:
> [...]
> kilo.
>
> Jeg har købt, og jeg fik leveret allerede dagen efter

Sjovt nok arbejder du for "concept-i" der har fremstillet den hjemmeside.
Pis af med dit reklame.

--
Martin Petersen
"Snedigt hva', kælling!"

Fra : Hansen

Dato : 19-12-04 20:11

> Sjovt nok arbejder du for "concept-i" der har fremstillet den hjemmeside.
> Pis af med dit reklame.

Du har ret. Hæ, hæ hvor dum kan man være.
http://conceptinterest.blogspot.com/

Fra : T

Dato : 19-12-04 20:27

I må sgu meget undskylde, men er det ikke jer, der er "dumme"? Tror I
virkelig, at jeg ville poste med min firma e-mailadresse som afsender, hvis
jeg ville skjule noget?

Det er muligt, jeg ikke er ret snu - men så dum er jeg altså ikke Der er
tusindvis af metoder til at skjule sin identitet, og med mit daglige arbejde
kunne jeg sikkert sagtens finde ud af at gøre det, hvis jeg ville - men det
ville jeg ikke.

Din henvisning til min Weblog (tak fordi du er så sød at promovere den for
mig her - det sparer mig for en del arbejde!) viser, at du enten ikke kan
læse eller blot VIL brokke dig. Der står meget klart og tydeligt, at det
primære formål med den Weblog er at teste effekten i forhold til
søgemaskineoptimering.

Gider I ikke godt - allesammen - bemærke, at jeg har postet med min
officielle e-mail som afsender? Hvorfor pokker så mistænkeliggøre det? Eller
er det i virkeligheden det primære formål med disse newsgroups?

Og privat har jeg brændeovn - og jeg har købt tre paller briketter - og jeg
har ikke kunnet finde det billigere andre steder. Jeg er ikke
selvhenter-typen, har ikke en trailer.

Thomas

Fra : Hansen

Dato : 19-12-04 20:33

> Og privat har jeg brændeovn - og jeg har købt tre paller briketter - og jeg
> har ikke kunnet finde det billigere andre steder. Jeg er ikke
> selvhenter-typen, har ikke en trailer.
>
> Thomas

Thomas

Jeg mangler stadig en forklaring på Frank E.N.Stein`s regnestykke i
dk.forbruger.
Jeg tror ikke selv du har købt. Så måtte du jo præcis vide hvor meget du
gav ved levering!!

-------------
Hansen

Fra : T

Dato : 19-12-04 20:13

Og jeg har købt tre paller træbriketter. At jeg arbejder i et firma, der
arbejder for leverandøren, skal vel ikke afholde mig fra at have en mening i
mit privatliv og min fritid, hvor jeg fyrer i brændeovn?

Men du har i øvrigt ret - det ER sjovt at arbejde i concept-i. Hvis jeg
havde ønsket at skjule det faktum, havde jeg nok ikke benyttet en
afsenderadresse, der så tydeligt identificerer mig. Tror du selv det - eller
bliver det FOR kompliceret for dig nu?

Thomas

Fra : Hansen

Dato : 19-12-04 20:15

> [...]
> havde ønsket at skjule det faktum, havde jeg nok ikke benyttet en
> afsenderadresse, der så tydeligt identificerer mig. Tror du selv det - eller

Hvorfor skriver du ikke fra samme e-adresse længere og med nyt alias !!

Fra : thomas@concept-i.dk

Dato : 19-12-04 20:28

Hansen wrote:

Hvis jeg

> Hvorfor skriver du ikke fra samme e-adresse længere og med nyt alias
!!

Fordi jeg lige - for første gang - har prøvet at benytte Outlook
Express (bruger det ellers ikke) til newsgroups. Jeg har ikke tidligere
skrevet i disse fora. Det første indlæg er postet via Google Groups -
og det er dette også.

Tyv tror, hver mand stjæler.... Er det helt ubegribeligt for dig, hvis
jeg nu skulle have rent mel i posen?

Fra : anders majland

Dato : 19-12-04 20:40

> [...]
>Express (bruger det ellers ikke) til newsgroups. Jeg har ikke tidligere
>skrevet i disse fora. Det første indlæg er postet via Google Groups -

Det er bare lidt "sjovt" at du vælger at starte dit skriveri her med at
reklamere for et selskab du har interesser i ... Og det er ikke velse,
ligegyldigt hvad dine intenstioner var. Hvis du er helt ny mhs usenet så kan
jeg kun anbefale at læse lidt på www.usenet.dk

>Tyv tror, hver mand stjæler.... Er det helt ubegribeligt for dig, hvis
>jeg nu skulle have rent mel i posen?

Du er bestemt ikke den første der poster reklamer her, og hvis der ikke
bliver giver svar på tiltale er det jo nærmest en stiltiende accept.

Prøv at se på dit første indlæg igen. Det indeholder kun reklamen. Så selvom
du postede det i bedste mening var det nu stadig bare en reklame. Havde du
blandet dig en diskussion om brændepriser var der nok ikke nogen der havde
gøet af det...

Men velkommen alligevel.

--
Anders DOT Majland AT jyde DOT dk

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 20-12-04 18:03

thomas@concept-i.dk wrote:

Klip

> [...]
> og det er dette også.
>
> Tyv tror, hver mand stjæler.... Er det helt ubegribeligt for dig, hvis

Du har en dårlig sag, Thomas.

Der er en utrolig dårlig ide at lave den slags forsøg på at gøre reklame
for egne produkter/sider.
Man bliver som regel upopulær på det.

Det opdages tit. Også fordi I er dårlige til at gøre det godt.

Hvis du arbejder for et firma der laver hjemmesider må man da formode at
du kender lidt til Outlook.
Men du er måske bud, laver kaffe og den slags...? Og har absolut intet
kendskab til PC'er.?

NB.
Uanset hvilken identitet du skriver med, så svar _under_ det du
kommenterer.

Mvh. Jørgen

Fra : thomas@concept-i.dk

Dato : 19-12-04 20:39

Men lige bortset fra det...

Der er tilsyneladende ikke mulighed for at slette sine egne indlæg i
sådan en newsgroup - desværre. Jeg ville ellers gerne, for jeg har
på få timer fået bekræftet de fordomme, jeg må indrømme, jeg
havde om newsgroups.

Se blot bort fra min posting tidligere i dag. Jeg er glad for mine
træbriketter, og jeg er glad for, at jeg ikke har postet anonymt. Der
findes dygtigere indkøbere af brændsel end mig - det fremgår
tydeligt. Og der findes folk, der tror, at man er dum, fordi man tør
stå ved, hvem man er.

Jeg har fået prøvet newsgroups - og det var nok for mig. Jeg har
fået testet effekten af postings her - og det var interessant. Jeg har
fået en anden person til at linke til min Weblog - og det var sjovt.

Nu vil jeg byde god jul og godt nytår til alle glade, til alle sure,
til alle mistænksomme, til alle kærlige - og til alle jer andre
Thomas

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 19-12-04 22:58

>tydeligt. Og der findes folk, der tror, at man er dum, fordi man tør
>stå ved, hvem man er.

Årrhhh nej. Vi er faktisk flere, der både bruger eget navn og egen
mailadresse uden at skjule det og uden at blive opfattet som dumme - højst
naive

Mvh Maria

Fra : thomas@concept-i.dk

Dato : 19-12-04 20:58

Ved du hvad, Hansen? Jeg er patalogisk lystløgner, og jeg har glemt at
tage min medicin. Du må tro, hvad du vil - jeg er revnende ligeglad.
Jeg har købt tre paller for 3.995 kr. leveret. Sådan er det - de
klarer sig fint i min brændeovn.

Som jeg netop har postet: Jeg ville ønske, jeg ikke havde postet.
Trods mine 41 år var jeg så naiv at tro, at en helt officiel firma
e-mailadresse som afsender var nok. Selvfølgelig vil jeg da gerne
have, at det går min kunde godt mht. salg af bl.a. træbriketter, men
det var faktisk ikke formålet med min posting. Jeg havde ikke fundet
det billigere andre steder, og så fandt jeg, at en søndag med
daggamle skægstubbe, en kande kaffe og en pakke smøger var en god dag
at stifte bekendstskab med newsgroups.

Nu kan jeg fortælle mine børnebørn om den ene dag, hvor bedstefar
deltog i debatten på newsgroups
Hav det nu godt - ALLE sammen!

Thomas

Fra : N/A

Dato : 19-12-04 22:29

Fra : Inger Pedersen

Dato : 19-12-04 22:29

"tomov" <newsmail@tomov.dk> skrev i en meddelelse

> Og som du ser er det nærmest umuligt at snige en reklame ind selv om man
> skulle føle trang til det.

Øh - "snige"???
I to forskellige grupper (den er også forsøgt i dk.forbruger) - med to
forskellige emnetitler - med to forskellige afsendernavne?
Ærlig talt - det synes jeg, virker ret bastant.
Hvis der skal sniges, skal det altså gøres mere elegant.

Hilsen Inger

Fra : tomov

Dato : 19-12-04 22:05

> [...]
> en
> stor tømmerhandel sælger træbriketter til brændeovnen rigtig billigt.

Tak for tippet, jeg købte hos min lokale DK-tank til samme pris (leveret).

Tom