hund pludselig urenlig!
Fra : Freedom

Dato : 13-02-05 16:57

Hej jeg har en hund på 7½ år som pludselig er blevet urenlig, hun er
steraliseret og ellers en glad og god hund! Jeg kontakter dyrlægen i morgen,
men vil høre om i andre har oplevet noget lignende! Det er ca. 1½ time siden
hun var luftet! Normalt holder hun sig lang tid, bliver luftet 3 gange om
dagen!

Nogle ideer?
Iben

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 13-02-05 17:01

"Freedom" <nomail@nomail.dk> writes:

> [...]
> hun var luftet! Normalt holder hun sig lang tid, bliver luftet 3 gange om

Ligesom hos mennesker, så bliver muskulaturen svagere, og så sker der
små uheld. Men det kan jo også være noget andet, så hold dig endelig
til dyrlægeplanen.

Mvh Trine

--
Fra 1. april tilbyder vi overnatning i seperat lejlighed med plads til
4 mennesker. Tæt på Blokhus, Aalborg, Fårup Sommerland og mange andre

Fra : Anelise Schou Nielse~

Dato : 13-02-05 17:42

"Freedom" <nomail@nomail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> time siden hun var luftet! Normalt holder hun sig lang tid, bliver luftet

Hej Iben

Man kan i nogle tilfælde se inkontinens hos steriliserede tæver, men hun kan
jo også have fået en blærebetændelse.
Det ville nok være en god idé, hvis du kan få en urinprøve fra hunden, som
dyrlægen kan undersøge.

Venlig hilsen
Anelise

Fra : Freedom

Dato : 13-02-05 18:18

Hej igen,

Jeg har haft en hunhund med inkontinens, men det dryppede fra hende, hende
som det drejer sig om nu, sidder sig og tømmer blæren, men ja det er noget
som vi skal have undersgt af dyrelægen!:( jeg vil tage en prøve fra hende,
god ide!

Iben