Hundepension
Fra : Søren Andersen

Dato : 26-01-05 18:15

Her kan også bestilles overraskelses pakker
(blandede kasser med godbider, tygeben, legesager osv. )
Man bestiller eksempelvis en kasse for 200kr. + fragt. Så sender vi gerne en
overraskelses pakke.
www.torsted-hundepension.dk

Fra : Christina Jensen

Dato : 26-01-05 22:31

hejsa, jeg kunne ikke finde den der "PAKKE"

Fra : Kammien© [9400 Nørre~

Dato : 26-01-05 22:36

tror det med "overaskelses pakken skal forstå´s sådan at du betaler 200 kr
og så blander de en "surprice"
til dig af de forskellige ting de har til salg på siden....

Kammien

Fra : Søren Andersen

Dato : 26-01-05 22:58

Det er helt korekt, det med at vi blander en suprice pakke.
Eks. for 200kr + Fragt som typisk vil være omkring 61kr.
Det som man kan se på vores hjemmeside er kun et lille udvalg af vores vare.

Mange hilsner
Anita
www.torsted-hundepension.dk