OT? Problem med en DivX
Fra : Simon - -:[CU]:-Quic~

Dato : 23-05-01 03:08

Hey, jeg ved ikke liiiige hvor jeg skulle gå hen med Windows Media Player
problemer, så det blev her.
Jeg har downloadet en divx, og for første gang nogensinde fik jeg et
problem.
Når jeg starter den, kommer den med følgende fejl:
No combination of filters could be found to render the stream.
Er her nogen der ved hvad det er, og hvordan jeg retter det?
jeg har prøvet både i w2k og me, men det er det samme. Det virker på de
andre maskiner jeg har prøvet, men ikke min egen...

Min maskine:
K7@1100, 320mb ram, ATi Radeon 64MB ddr vivo, SB live platinum.
Windows 2000 pro. UK med SP2 final installeret. Nyeste WMP også.

MVH Simon

Fra : Mogens

Dato : 23-05-01 06:29

On Wed, 23 May 2001 04:08:16 +0200, "Simon - -:[CU]:-QuickSilver"
<simon@klanparty.dk> wrote:

> [...]
>jeg har prøvet både i w2k og me, men det er det samme. Det virker på de
>andre maskiner jeg har prøvet, men ikke min egen...

Har du husket at installere DivX codec ? Ellers kan du ikke afspille
en DivX video. Jeg postede DivX 3.20 i dk.binaer i forgårs, så
måske du kan finde den der. Ellers skriv til mig.

Mvh Mogens

Fra : Martin Bangsø

Dato : 23-05-01 17:46

On Wed, 23 May 2001 05:28:42 GMT, Mogens wrote:

> en DivX video. Jeg postede DivX 3.20 i dk.binaer i forgårs, så

Er der virkelig kommet en nyere version af DivX end 3.11alpha?

--
Martin Bangsø * http://home.dkik.dk/~martin_b

Fra : Mogens

Dato : 24-05-01 13:30

On Wed, 23 May 2001 18:45:40 +0200, Martin Bangsø <martin_b@iname.com>
wrote:

>Er der virkelig kommet en nyere version af DivX end 3.11alpha?

Hej

Tjae, jeg hentede DivX 3.20 for et par måneder siden og den
virker da fint. Om det så virkelig er 3.20 aner jeg ikke, men
det hed filen altså.

Mvh Mogens

Fra : Jacob Vandborg

Dato : 23-05-01 06:31

Har du dobbelt-klikket på link'et "Run me first!"?

Fra : Sven

Dato : 23-05-01 07:03

Hvis det er software du mangler, så finder du en masse her:
http://www.divx-digest.com/

/Sven
/**
'Figuring things out for your self is the only freedom anyone really has.
Use that freedom. Make up your own mind...'
- Starship Troopers
*/

Simon - -:[CU]:-QuickSilver <simon@klanparty.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9ef689$2s2c$1@news.cybercity.dk...

Fra : Simon - -:[CU]:-Quic~

Dato : 23-05-01 10:23

skal lige siges at jeg har installeret Divx codex 3.20, og ja. jeg har også
kørt det.

/Simon

Fra : Martin Bangsø

Dato : 23-05-01 17:31