UDSTATIONERING
Fra : x Vuf x

Dato : 18-01-05 11:11

PAPILLON...Jeg er simpelthen nødt til at prøve igen!

Forsøges udstationeret. Helst på Fyn.
Han er 1 år og vil gerne lege med børn.

Udstationering foregår sådan:
Du får en smuk, livlig, legesyg, lærenem hund "gratis".
Der skal blot sørges for hans sundhedstilstand, og de af
mine hunhunde, der er egnede, skal ha' parringer hos ham
gratis. Andre parringer skal plejehjem ha' penge for.

Mail mig og hør nærmere.

sonpet(a)tdcadsl.dk Lav (a) om til @

Venlig hilsen
Sonja Petersen

Fra : Pwh

Dato : 18-01-05 19:51

x Vuf x wrote:
> PAPILLON...Jeg er simpelthen nødt til at prøve igen!
>
> Forsøges udstationeret. Helst på Fyn.
> Han er 1 år og vil gerne lege med børn.

Hvad med at udstationerer den til Angel og Tyson,
de kunne godt trænge til noget nyt legetøj )

/Jens (som har gemt sig under bordet med det samme)

Fra : x Vuf x

Dato : 18-01-05 23:45

On Tue, 18 Jan 2005 19:50:45 +0100, "Pwh" wrote:

>Hvad med at udstationerer den til Angel og Tyson,
>de kunne godt trænge til noget nyt legetøj )

>/Jens (som har gemt sig under bordet med det samme)

Det er da frygteligt, som du er ude efter at få
lyttelapperne i klemme hva'?!
Du har det måske bedst, når din næse bløder lidt!

--
Mvh Sonja sonjaspapi@***yahoo.dk http://www.sonpet.dk/

Katte har ikke ejere...De har personale!

Fra : Pwh

Dato : 19-01-05 09:21

> Det er da frygteligt, som du er ude efter at få
> lyttelapperne i klemme hva'?!

En gang en drillepind, altid en drillepind

> Du har det måske bedst, når din næse bløder lidt!

Hæ, den har min kat en forkærlighed for at bide i
Det gør faktisk ret avs med sådan nogle spidse kattetænder i næsen

/Jens (som nok skal værer sød nu)

Fra : x Vuf x

Dato : 20-01-05 00:59

On Wed, 19 Jan 2005 09:20:47 +0100, "Pwh" wrote:

>En gang en drillepind, altid en drillepind

>Hæ, den har min kat en forkærlighed for at bide i
>Det gør faktisk ret avs med sådan nogle spidse
>kattetænder i næsen

Det gør måske mere ondt end kattebisser i bare tæer,
eller en vante med 5 kløer under dynen for at fange tæerne!

>/Jens (som nok skal værer sød nu)

Det var gooodt.Dygtiiiiig...Ska' du så ha' kiks nu? ;-D

Fra : Winther

Dato : 19-01-05 08:16

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad med at udstationerer den til Angel og Tyson,
> de kunne godt trænge til noget nyt legetøj )
>
> /Jens (som har gemt sig under bordet med det samme)

Altså Jens, den skulle jo bruges igen.

Vh. Winther

Fra : Pwh

Dato : 19-01-05 09:25

> Altså Jens, den skulle jo bruges igen.
>
> Vh. Winther

Ja det bliver nok kun til pudseklud når de er færdige med den,
spøg til side, de ville såmænd ikke krumme et hår på den lille hund )
Men den kunne måske blive parret med Angel, en herlig blanding af
LabRat og Papillon, det ville slet ikke se mærkeligt ud )

/Jens