re:ræveskab
Fra : simon leth jensen

Dato : 13-01-05 21:31

Hej med jer igen

Ja nu har mine hunde fået sidste behandling med sebacil men de har gudskelov
ikke tabt meget hår, fik det opdaget i tide.
Men min hanhund får dårlig mave af det og om natten laver han inde det
første stykke tid.
Jeg tror, det går i hunden og påvirker maven derfra, det er synd for ham.
Han får så skåne kost nu her og noget pulver mod diarre som dyrlægen gav
mig.
Men mit problem er mit tæppe hvor han har lavet er der nogen der har ideer
til hvad der kan tage de skjolder der er blevet?
Jeg glæder mig til at starte til træning igen med dem efter denne trælse
omgang.
Hilsen Tina

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-05 10:31

"simon leth jensen" <simon.leth.jensen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej med jer igen
>
> Ja nu har mine hunde fået sidste behandling med sebacil men de har
gudskelov
> ikke tabt meget hår, fik det opdaget i tide.

Ja, sebacil er effektivt, men det er også kradse sager...
Håber at din hunds mave snart går i orden igen.

> Men mit problem er mit tæppe hvor han har lavet er der nogen der har ideer
> til hvad der kan tage de skjolder der er blevet?

Lej en tæpperenser. Det er den mest effektive måde at rengøre tæppet på.
Vaskepulver ( evt. flydende ) kan måske fjerne skjolderne. Det kan også fint
bruges i tæpperenseren, i stedet for det dyre tæpperens.

Vanish som kan købes alle steder nu, er faktisk også effektivt til pletter.
Havde mine tvivl om det, da det først kom på markedet, men det viste sig, at
være udemærket til, at fjerne bl.a mælkebøttepletter på ungernes tøj i
sommers.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på: