Urinprøve fra hund
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 07-01-05 10:13

Hej

Hvordan tager man en urinprøve af en meget langpelset tæve?

Mvh Trine

--
Fra 1. april tilbyder vi overnatning i seperat lejlighed med plads til
4 mennesker. Tæt på Blokhus, Aalborg, Fårup Sommerland og mange andre

Fra : Jimmy

Dato : 07-01-05 11:31

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> wrote in message
> Hej
>
> Hvordan tager man en urinprøve af en meget langpelset tæve?

Vi gør det ved at få den til at drikke en masse vand med lidt leverpostej i,
få den til at sove og så snart den vågner få den ud at tisse og sætte en
skål under når den *er* gået i gang.

Mvh
Jimmy

Fra : Jimmy

Dato : 07-01-05 12:16

"Jimmy" <bla@bla.bla> wrote in message

> [...]
i,
> få den til at sove og så snart den vågner få den ud at tisse og sætte en

Og med skål mente jeg en firkantet fryseæske til rester mm., som let kan
være mellem deres ben.

mvh
Jimmy

Fra : Jonny og Annika

Dato : 07-01-05 12:12

Hej.

Vores Zenta kan tisse på komando, hvis den altså skal tisse.
Og så holder vi bare en ren skål ind under den.

Annika.

Fra : Hans B.

Dato : 08-01-05 09:26

Min dyrlæge tager urinprøven selv!

Hun tager simpelthen et kateder og lægger op. Lige da hun sagde det troede
jeg det ville gøre ondt - det er jo ikke behageligt for os, men Victor ikke
så meget som blinkede. Helt smertefrit.

Mvh

Hans