Billeder af Zenta og Gismo
Fra : Jonny og Annika

Dato : 04-01-05 10:02

Hej. Nu prøver jeg at sende denne besked for 4 gang.
Hvis nogen skulle have lyst til at se Zenta og Gismo, har jeg lagt et par
billeder ind på dk.binaer.

Annika og Jonny Holm

Fra : Jonny og Annika

Dato : 04-01-05 10:09

det var godt at det endelig lykkedes, hi hi. Det er ikke sådan med mig og
computere.

Hilsen Annika
Annika og Jonny Holm

Fra : Helle Jensen

Dato : 04-01-05 14:37

> Hej. Nu prøver jeg at sende denne besked for 4 gang.

Det lykkedes godt nok første gang. Jeg kan se din meddelelse i tre
forskellige tråde

Fine hunde for øvrigt.

Helle

Fra : Ukendt

Dato : 04-01-05 16:05

> [...]
> Hej. Nu prøver jeg at sende denne besked for 4 gang.
> Hvis nogen skulle have lyst til at se Zenta og Gismo, har jeg lagt et par

Hej!

Thi hi Gismos ører ser sjove ud! Men et par dejlige hunde!

Hilsen Camilla

-Tykke og tynde...