Hunden bed
Fra : Jan Larsen

Dato : 01-01-05 03:13

Hej,

Jeg var her til aften over hos en veninde, som har en schæfer, der er
ret glad.
Hun har fået den fra en bekendt, og den er ved sin 3, ejer.
Alder ca. 3.år
jeg havde snakket med den, kælet den ned over ryggen og nedad halsen.
Den havde flere gange givet pote (dog venstre pote) Hunden vente sig
om og jeg kælede vidre. Min hånd strøg den nedad over ryggen og ned
langs halen....... "I et blødt støg" i samme sekund vente den sig om
og bed mig i hånden..........
..........????? Hvad f.....var der galt...?

........Plejer en hund ikke at advare mod et evt. angreb.?
Eller er jeg helt galt på den...?

for jeg mener nu at jeg skulle have været advaret mod at den ikke
ville have en berøring af dens hale.

på forhånd tak og Godt Nytår
Hilsen Helle

Fra : Finn Jensen

Dato : 01-01-05 06:23

"Jan Larsen" <janr31@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> langs halen....... "I et blødt støg" i samme sekund vente den sig om
> og bed mig i hånden..........
> .........????? Hvad f.....var der galt...?

Er den blevet efterset for HD?. Har den ikke skyggen af hofteled igen gør
det meget ondt på hunden det pågældende sted.

> .......Plejer en hund ikke at advare mod et evt. angreb.?
> Eller er jeg helt galt på den...?

Ikke vis det gør ondt på hunden.

Godt Nytår
Finn Jensen

Fra : ST

Dato : 01-01-05 07:28

> [...]
>Nej de advarer ikke altid - få checket om hunden har problemer med
>analkirtlerne - jeg synes at jeg kan genkende problemet.
mvh Susanne