Jeg er meget glad.
Fra : nusta

Dato : 18-12-04 11:12

Hvor kan I tro jeg er en glad kvinde. Min lille Chihuahua fik hvalpe i
mandags. De blev født på 55 dagen efter første parring. Det er jo meget
tidlig, og jeg var næsten sikker på, da fødslen gik igang, at det ikke
ville gå godt, for der var jo 8 dage igen af Beautys drægtighed.

MEN DET GIK GODT.

Hun fødte 5 dejlige og efter forholdene store chihuahua hvalpe. 3 drenge
og 2 piger. De vejede ved fødslen mellem 92 og 114g. Hvilket er en pæn
vægt for en nyfødt chihuahua.

Desværre døde de 2 piger under fødslen, men dette skyldtes andre ting
end det at hvalpene er født for tidligt.

Nu er hvalpene 5 dage gamle og de trives. Tager fra med god appetit. Og
nu venter jeg bare på at finde ud af om de er lang eller korthåret. Jeg
har en mistanke om at der er 2 langhårede og en korthåret, men det vil
jo vise sig i den nærmeste fremtid.

Så I kan nok forstå at jeg er glad.

Med venlig hilsen

Dorthe

www.kennelbygstubben.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Ann Nielsen

Dato : 18-12-04 11:58

> [...]
> nu venter jeg bare på at finde ud af om de er lang eller korthåret. Jeg
> har en mistanke om at der er 2 langhårede og en korthåret, men det vil

Hvor er jeg glad på Jeres vegne. Gid det var mig der oplevede at få flere
hunde i huset.... Det må sørme give liv og glade dage i Jeres hjem.

Pøj pøj med dem alle, og jeg håber at vi får mere at se og høre om de skønne
chihuahua'er :)

Med venlig julehilsen

Ann Nielsen

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 18-12-04 14:44

"nusta" <nusta.news@kandu.dk> writes:

> [...]
> tidlig, og jeg var næsten sikker på, da fødslen gik igang, at det ikke
> ville gå godt, for der var jo 8 dage igen af Beautys drægtighed.

Tillykke med de små. Hvornår kommer der billeder på hjemmesiden, jeg
har aldrig set så små hunde. Selv har vi en newf og da vi så hende
første gang var hun 5 uger og allerede en del større end en chihuahua.

Men du kan jo bare sige til, hvis de skal møde en STOOOOR hund i
julen. Jeg skal op til mine forældre, der bor i Biersted. :)

Mvh Trine

--
Juletræer, normanns 100 kroner og dekorationsgran 10 kroner pr. kg.
Adventskranse fra 25 kroner og kirkegårdskranse fra 40 kroner

Fra : Jonny og Annika

Dato : 18-12-04 19:41

Hej Dorthe.

Tillykke med hvalpene. Jeg kan godt forstå at du er glad, det er også vildt
spændene at opleve, og dejligt at man selv kan være med til at præge dem
godt, så de får en god start på livet.
Tillykke med dem, de lille små...

Hilsen Annika, Zenta og Gismo.

Annika og Jonny Holm

Fra : Jane Mailund

Dato : 19-12-04 18:30

Tillykke med de små havlpe, jeg kan godt forstå at du er glad
Det er en dejlig fornemmelse at se dem vokse sig større og følge dem, glæder
mig til det bliver vores tur igen.
Held og lykke med dem allesammen.
Venlig hilsen
Jane Mailund
www.kennelmailunds.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 20-12-04 11:09

"nusta" <nusta.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> tidlig, og jeg var næsten sikker på, da fødslen gik igang, at det ikke
> ville gå godt, for der var jo 8 dage igen af Beautys drægtighed.

Mange gange tillykke.

--
mvh/rg. Christian
I would have to ask the questioner. I haven't had a chance to ask