så kom hun endelig...
Fra : Nana Sørensen

Dato : 16-12-04 17:16

Hejsa allesammen...

Så fik vi endelig hund numer to hjem. Sidder her og er møgtræt. Jeg sov i
stuen i nat på sovesofaen for at kunne være lidt hos hende, og holde øje med
evt konflikter mellem hende og Peanut. Det lader til at gå okay Han opfatter
hende helt sikkert som et stykke legetøj indil videre. Når hun sover under
min dyne, såprøver han at grave hende frem, så jeg har ikke sovet vildt
godt. Hun er ellers en bestemt lille dame. Når Panut bliver for voldsom, så
knurrer hun af ham. Hun har endda gøet og snappet efter ham. Hun lyder som
en kaffemaskine når hun knurrer, det er dybt sjovt. Jeg sørger virkelig for
at nusse Peanut meget, give ham mad først osv.
Kan ikke rigtigt finde ud af om jeg bare skal lade dem klare ærterne selv,
og så bare gribe ind. hvis Peanut er ved at æde hende.
Hun siddere under min trøje lige nu, og Peanut står på gulvet og piver efter
hende. Når han piver, så piver hun også. Ved ikke hvad det betyder.
Gys... Er fr træt til at tænke. Hvis i har nogle gode råd, så skriv dem
gerne. Smider lige et billede i binaer, så i kan se hvor klein hun er.
Mailer også gerne billede til dem, der ikke kan se binaer.

Over and out fra den bekymrede hundemor.

Nana, Peanut og minipuppy

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 16-12-04 17:30

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> writes:

> Smider lige et billede i binaer, så i kan se hvor klein hun er.
> Mailer også gerne billede til dem, der ikke kan se binaer.

<fedte>
Du kunne også lave en hjemmeside et eller andet gratis sted, så er det
nemmere for os alle sammen. Eller en blog.
</fedte>

Denne side er nem og gratis at bruge: http://www.home.no/medlem/ny.cgi
Kræver dog at man ikke går i baglås når man ser norsk.

http://www.blogger.com er et Googleprodukt til at lave en netdagbog.
Det er ganske gratis og man kan også smide billeder op.

Mvh Trine, som meget gerne vil se det lille nye vidunder.

--
Juletræer, normanns 100 kroner og dekorationsgran 10 kroner pr. kg.
Adventskranse fra 25 kroner og kirkegårdskranse fra 40 kroner

Fra : Heidi Jensen

Dato : 16-12-04 18:52

Hej

Jeg ved ikke lige hvilke råd jeg skal give dig, men mine har altid fået lov
til at klare det selv (leg altså, ikke slåskampe - det får de sgu ikke lov
til), dog har jeg grebet ind ved hyl osv. Men de skal nok selv finde ud af
det! Peanut skal jo lige finde ud af, hvad hun er for en, og hvad hun laver
med hans mor i hans hus.... det er jo heller ikke til at finde ud af!

Men kors hvor er de søde! Tillykke med hende - du skal nok få mange grine
ture af dem, når de rigtig begynder at fjolle med hinanden!

Hilsen Heidi

Fra : Nana Sørensen

Dato : 16-12-04 19:20

"Heidi Jensen" <beardie@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men kors hvor er de søde! Tillykke med hende - du skal nok få mange grine
> ture af dem, når de rigtig begynder at fjolle med hinanden!

Hejsa...

Jeg kan ikke rigtigt finde ud af om de leger elelrs slås. De knurrer begge
voldsomt, men Peanut lægger sig på forbenene med røven i vejret, i ved
legeposotion. Han dominerer hende også kraftigt v ed at humpe hende, hvilket
hun ikke er tilfreds med. Hun har allerede hapset ham i pikken. LOL
Det ser ud til at hun forsvarer sig fint, hun gemmer sig ikke osv. Kan jeg
regne med at de bare prøver hinanden af? De hyler ikke eller virker som om
det gør ondt på dem. Det ser bare voldsomt ud, når hun nu er så herre lille.
Kan også godt forstå at han er helt rundt på gulvet. Det er jo noget
underligt noget altsammen, sådan en lilel fis der knurrer af ham og tager
hans griseøre. LOL Det bliver han i øvrigt ikke sur over, han kigger bare på
hende og venter til hun bliver træt af det. Og så tager han det igen. LOL

Mvh. Nana