Bi lidt - men for mange
Fra : Robert Refsgaard

Dato : 22-05-01 21:34

Hej og hjælp.

Vi har fået 'haver'. En forand som et 25 øres frimærke og en bagtil som et 5 kroners ditto. Fin lille have. Det synes nogle små
lodne, brune 'bæster' også. De er netop flyttet ind i den bageste del af '5 kronen'. Kort og godt : vi har fået besøg af jordbier.
Det ser ud, som om de har tænkt sig at blive og blive flere og flere.
Hvordan får jeg dem til at flytte. Min hustru sidder i kørestol og vil ikke ud i haven, sålænge de 'bæster' også er der. Gode råd
udbedes.

--
MVH Robert Refsgaard
----