Sutte næse - kræver minimalstat
Fra : Bo Warming

Dato : 09-02-05 02:38

Debra Messing hed vist den supersexede gæst hos David Letterman , der
fortalte, at hendes spædbarn lærte tegnsprog for siden hurtigere at lære
rigtig sprog - OG AT HAN SUTTEDE NÆSE på sin far

David Letterman indskød, at det gjorde hans onkel også!
De var enige om, at det er det skønneste i verden.
Hvorfor er det mere pædofilt/anstødeligt, hvis pikken suttes på?
Ikke at jeg ville gide, men folk har ikke andet sjov end det de selv laver.

Hun var smuk, men betalte gigoloer, når hun skulle have en mandlig ledsager
til fx en venindes bryllup. Så står man frit!

"Wedding date" hedder hendes film, som næppe vises i DK
Nogle i USA er langt mere frigjorte end folk her - eller folk her tør ikke
være åbne med deres fornyelser af dagligliv
Lovjungle og pædagog-vælde, nej-tak. Minimalstat, ja ja ja ja ja - aaah!
Måske fjollehovederne fra TV-zulu tør - halvhjertet - ubrugeligt -
betalt - - i serien "Klovn".

Det erkendtes at i "cold season" var næse-sutningen lidt speciel!

Fra : Disager

Dato : 09-02-05 07:28

> [...]

> Hvorfor er det mere pædofilt/anstødeligt, hvis pikken suttes på?
> Ikke at jeg ville gide, men folk har ikke andet sjov end det de selv

Bo; nogen gange er jeg virkelig i tvivl m.h.t. dig!
Kommer du med den slags spørgsmål for at lave rav i den, eller er du bare
ravruskende stupid?!

--
Tonny.

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 09-02-05 10:31

> Bo; nogen gange er jeg virkelig i tvivl m.h.t. dig!
> Kommer du med den slags spørgsmål for at lave rav i den, eller er du bare
> ravruskende stupid?!

Jeg tror det første: Troll

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 09-02-05 12:59

"Emil Jensen [2100]" <lime@jensen73.dk> wrote in message

> Jeg tror det første: Troll

Nope - læs:
http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : ThomasB

Dato : 09-02-05 11:29

"Disager" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> laver.
>
> Bo; nogen gange er jeg virkelig i tvivl m.h.t. dig!
> Kommer du med den slags spørgsmål for at lave rav i den, eller er du bare
> ravruskende stupid?!

Du kunne også være så rar at forklare Bo forskellem på at sutte næse(ikke
seksuelt) og sutte pik(seksuelt).

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 09-02-05 12:05

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote in

> Du kunne også være så rar at forklare Bo forskellem på at sutte
> næse(ikke seksuelt) og sutte pik(seksuelt).

Begge dele kan være ikke-seksuelle og seksuelle. Man kan så begynde at
diskutere om den ene ting skader mere end den anden.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : Bo Warming

Dato : 09-02-05 12:23

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote in message
> [...]

nej + nej

> Du kunne også være så rar at forklare Bo forskellem på at sutte næse(ikke
> seksuelt) og sutte pik(seksuelt).

Ja, men hvis du går ned i at analysere seksualtet, så når du ned i
FORMERINGSPROBLEMET og man bliver ikke gravid af pik- eller næse-sut
Derfor gentager jeg, at man har ikke andet sjov end det man selv laver, og
ydmygelse-undertrykkelse kan bestå i at man får sin søn til at stamme eller
man analboller ham - hvad er værst? Who knows?

Her lidt af skaberen af det fransk-fnidrede seksualitets-begreb som en ng
på usenet er opkaldt efter. Konklusion: Det man ikke dør af, bliver man
stærkere af.
Fouceault var Nietzsche-lærling og disse kloge tænkeres analyser bør
bidrage til af-kriminalisering af ikke-voldelig pædofili og incest
Kun dumme behov for fjendebilleder, er basis for vanetænkende
strafliderlighed hos vor justitsminister vedr sexisme-afvigelser - og samme
hævnhad-psykose hos hendes 3-4 mio lige så overfladiske meningsfæller
blandt vælgerne.

"Seksualiteten er en historisk konstruktion, en imaginær størrelse, som på
forunderlig vis bliver inkorporeret i VIRKELIGHEDEN som led i samfundets
idelige bestræbelse på kontrol. Foucault

"Sexualitet-begrebet er en konstruktion i kompliceret spil mellem viden,
sandhed, tale og magt. Foucault

"Sexualiteten er ikke undertrykt, men ideen om en stabil og uafrystelig
seksuel kerneidentitet, som begrænser os, tjener til udgangspunkt for
kategorisering og regulering - . Fouceault

"Der er ingen konkret magtinstans bag, men magten. Den stille magt. Foucault

I det moderne Vesten er det sexualvidenskaben, der gennem stadig
italesættelse af det sexuelle har produceret det altdominende sexuelle
sandhedsregime - i østen er det overvejende elskovskunsten, som i
århundreder har været levereandør af sexuel sandhed. Foucault

"Vidensarkæologi dekonstruerer, så vi forstår viljen til viden. Foucault

"1800-tallets fokus på perversioner, der var forbudt handling, er nu blevet
til klæbende biologisk skæbne. Foucault

"De perverse er blevet et helt lille folk. Intet af hvad han er, undslipper
hans sexualitet. Overalt i ham er den tilstede, Den ligger til grund for
alle hans handlinger, fordi den i deres princip, ublufærdigt indskrevet på
hans ansigt og på hans legeme, fordi den er en hemmelighed, som uophørligt
røber sig selv. Foucault

"Magtens vidensproduktion er en disciplinerende i-tale-sættelse - endog af
det frække og tabuiserede, sexualiteten og kroppen. Foucault

Fra : Disager

Dato : 09-02-05 13:09

> nej + nej

Hvad er så meningen med indlæget?
Hvem skriver du for? Os eller dig selv?
Havde du troet at dine indlæg vil bidrage med andet end forundring,
irritation og afsky?
Jeg har fulgt dig lidt og aldrig har jeg følt at du har bidraget med andet
end citater og uvedkommende mundævl..
Problemet er at du ofte bliver citeret og killfilteret derfor ikke fjerner
dig helt.

Gid du ville holde dig i din egen NG.

--
Tonny.

Fra : Bo Warming

Dato : 09-02-05 14:06

"Disager" <invalid@invalid.invalid> wrote in message
> bare ravruskende stupid?!

> Hvad er så meningen med indlæget?

At fremme tolerance

> Hvem skriver du for? Os eller dig selv?

De der interesserer sig for emnet

> Havde du troet at dine indlæg vil bidrage med andet end forundring,
> irritation og afsky?

Hvis nogen oplever afsky ved at læse noget på usenet, så er det fordi de
elsker at føle afsky

> Gid du ville holde dig i din egen NG.

Det er bestemt meget smigrende at jeg i den grad rammer plet , så de der
føler sig truffet opretter en hade-ng

Hvis du blev anbefalet aldrig at åbne munden andre steder end i en mørk
kælder, hvor ingen hører det, ville du adlyde anbefalingen?

Fra : Paul

Dato : 09-02-05 14:13

> Hvis du blev anbefalet aldrig at åbne munden andre steder end i en mørk
> kælder, hvor ingen hører det, ville du adlyde anbefalingen?

Bo, har du nogensinde overvejet muligheden for en merchandise franchise?

Sælge endeløse raplerier over Nietzsches og måske din egen misforståede
tilværelse.
Sælge din afføring på dåse og måske et par klatter i sæd i et 100% usprunget
kondom.

Havde du levet i f.eks. USA, så ville du højst sandsynligt være millionær
nu.
Men, du må nøjes med Dannevang, hvor marginalartister kanøfles tilbage i
geled.
Du skal jo helst opføre dig ligesom os andre - kedelige og dødelige
danskere - med kapitalpension og efterløn for enden af vort stift rettede
blik.

Hvorfor skal du have det bedre end os?

;)

--
M.v.h.

Paul

"The Price of a sheep is boredom. The price of a wolf is loneliness. Choose
one or the other with great care."

Fra : ThomasB

Dato : 10-02-05 00:18

> Ja, men hvis du går ned i at analysere seksualtet, så når du ned i
> FORMERINGSPROBLEMET og man bliver ikke gravid af pik- eller næse-sut

Nu er seksualitet væsentligt mere end blot formering(sproblemet).

> Derfor gentager jeg, at man har ikke andet sjov end det man selv laver, og
> ydmygelse-undertrykkelse kan bestå i at man får sin søn til at stamme
> eller man analboller ham - hvad er værst? Who knows?

Hvis du stiller det op som ENTEN stamme eller analbolleri, så må jeg være
dig svar skyldig. Men jeg kunne forestille mig at pga. vores kultur, vil
analbol være værst. (summen af problemer ved enten stammen eller analbol)

Omvendt, så vil analbol sikkert være bedre end nul-kærlighed og vold.

> [...]
> strafliderlighed hos vor justitsminister vedr sexisme-afvigelser - og
> samme hævnhad-psykose hos hendes 3-4 mio lige så overfladiske

Bo, du er sgu for teoretisk en gang i mellem..

[snip citater om seksualitet]

Groft sagt er seksualitet = liderlighed, og derfor kan man vel næppe kalde
seksualitet for et samfundsskabt fænomen.

Fra : Bo Warming

Dato : 10-02-05 05:50

> Nu er seksualitet væsentligt mere end blot formering(sproblemet).

Ja, magtkamp
Som lige så godt kan ske om "hvem skal tage opvasken" eller "hvem skal
arbejde fuldtids".

> [...]
> analbol være værst. (summen af problemer ved enten stammen eller analbol)

Jeg stammede mildt og mine søskende meget og dem jeg traf på
Tale-Instituttet i Hellerup var extremt smadrede af dette traume - du tager
fejl.

> Omvendt, så vil analbol sikkert være bedre end nul-kærlighed og vold.

Smag og behag - man bør ikke være dommer over andres privatliv

> Groft sagt er seksualitet = liderlighed, og derfor kan man vel næppe kalde
> seksualitet for et samfundsskabt fænomen.

En liderligheds-fjer er blevet til 5 høns - pga romantik og masser af fritid
og AL MAGT TIL FANTASIEN

Pædofili-heksejagt er ikke meget forskellig fra middelalderens
fjendebilledudpegning og bålafbrænding (som nok ramte færre men lidt
hårdere - måske i begge tilfælde ulykkesfugle der ønskede at få opmærksomhed
som lynch-ofre)
Og straf øgede kriminaliteten i begge tilfælde

Fra : ThomasB

Dato : 11-02-05 11:00

> Ja, magtkamp
> Som lige så godt kan ske om "hvem skal tage opvasken" eller "hvem skal
> arbejde fuldtids".

Ja, det er også en del af det, men seksualitet er nu en del mere end det.

Seksualitet = motivation.

> Jeg stammede mildt og mine søskende meget og dem jeg traf på
> Tale-Instituttet i Hellerup var extremt smadrede af dette traume - du
> tager fejl.

Hvorfra kender du mennesker der har været analbollet som børn?

> Smag og behag - man bør ikke være dommer over andres privatliv

Hvorfor er det forbudt, at analbolle sit barn? Hvorfor blev den lov indført?

Hvad med "better safe than sorry"?

> [...]
> opmærksomhed som lynch-ofre)
> Og straf øgede kriminaliteten i begge tilfælde

Forskellen på middelalderli bålafbrænding og nutidig pædofili-heksejagt, er
at bålafbrændte ikke havde involveret andre, det gør nutidige pædofile.

Fra : Bo Warming

Dato : 11-02-05 18:53

> Ja, det er også en del af det, men seksualitet er nu en del mere end det.
>
> Seksualitet = motivation.

En spændende leg med spændende belønninger, ja. Magtkamp der opreklameredes
i oldtiden af at børneavl var vigtig for stammen.

> Hvorfra kender du mennesker der har været analbollet som børn?

> Hvorfor er det forbudt, at analbolle sit barn? Hvorfor blev den lov
> indført?
>
> Hvad med "better safe than sorry"?

Af hundred tvangsfjernelser pga incest og pædofili mistanke tror jeg at 50%
er justitsmord og 1% omfatter analbol. Som bestemt bør påtales, men straf
tror jeg ikke på.
Tvangsfjernelse er extrem hård straf mod barnet - næsten altid.

> Forskellen på middelalderli bålafbrænding og nutidig pædofili-heksejagt,
> er at bålafbrændte ikke havde involveret andre, det gør nutidige pædofile.

Der er så megen nem indtægt for de børneprofessionelle der får barnet i
pleje, så jeg tror de narrer sig selv til at overdrive farerne

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 09-02-05 14:43

"Disager" <invalid@invalid.invalid> wrote

> eller er du bare
> ravruskende stupid?!

Hvad tror du selv:
http://groups-beta.google.com/group/dk.videnskab/msg/82e76907009d38be?as_umsgid=Yv7Cd.3887$2N5.912@fe56.usenetserver.com

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 09-02-05 12:51

Bo Warming <bwng@bwng.dk> gylpede:

> [...]
>skønneste i verden.
>Hvorfor er det mere
>pædofilt/anstødeligt, hvis pikken suttes på?

Ja, lille Bo - så fik du udløsning for din daglige trang til at
skrive frække ord og tisse-bæ-indlæg. Ville det egentlig ikke være
mere spændende for dig at gå ind på Strøget og råbe "tissemand"?

Og denne gang havde du heldet med dig - der er nogen, der har
reageret! Er det dejligt for dig, så du kan skrive noget mere
frækt?

Afslutningsvis skal vi have lidt referencer til Nietsche og 30-40
citater, så er alt som det plejer.

Fra : ThomasB

Dato : 09-02-05 22:31

"Jørn Ibsen (slet 6TUVH)" <j-ibsen@6TUVHget2net.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, lille Bo - så fik du udløsning for din daglige trang til at
> skrive frække ord og tisse-bæ-indlæg. Ville det egentlig ikke være
> mere spændende for dig at gå ind på Strøget og råbe "tissemand"?

Ja ja, Jørn - så fik du udløsning for din daglige trang til at lege
net-politimand-jeg-er-altid-uenig-med-store-stygge-Bo-Warming. Ville det
egentlig ikke være mere spændende for dig at gå ind på Strøget og råbe Bo
Warming skriver dumme indlæg på usenet?

> Og denne gang havde du heldet med dig - der er nogen, der har
> reageret! Er det dejligt for dig, så du kan skrive noget mere
> frækt?

Så kan du jo også sidde og få et godt grin med familien, mens konen synes du
er en rigtig stor og stærk mand, der tør skrive Bo Warming imod - wow. Kan
du ikke finde på andre måder at styrke dit ego på?

> Afslutningsvis skal vi have lidt referencer til Nietsche og 30-40
> citater, så er alt som det plejer.

Dem ville du nok have godt af at læse.

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 10-02-05 13:12

ThomasB <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev:

>Ja ja, Jørn - så fik du udløsning for
> [...]
Jo, men det havde ingen effekt. Han bliver sgu ved!

Jeg er overvejende uenig med Bo Warming. Og jeg er godt nok træt
af hans hang til at blande afføring og kønsorganer ind i de mest
utrolige indlæg. Er man så net-politimand, når man kommenterer et
indlæg?

>Så kan du jo også sidde og få et godt
>grin med familien, mens konen synes du
>er en rigtig stor og stærk mand, der
>tør skrive Bo Warming imod - wow. Kan
>du ikke finde på andre måder at styrke dit ego på?

Jep, vi får nogle gode grin herhjemme, men det er når BW's
løgnagtige påstande falder til jorden, og han hjælpeløst forsøger
at bruge argumenter som "Du lyver".

Hvorfor i alverden skulle det styrke mit ego at skrive en person
imod på nettet? Den må du vist forklare lidt nærmere...!!! I så
fald er du jo selv i gang med at styrke dit ego med dit svar til
mig...

>Dem ville du nok have godt af at læse.

Har prøvet, men livet kan ikke forenkles til en række generelle
citater.

Vh. JIB

Fra : Bo Warming

Dato : 10-02-05 20:19

"Jørn Ibsen (slet TMED9)" <j-ibsen@TMED9get2net.dk> wrote in message

> [...]
> af hans hang til at blande afføring og kønsorganer ind i de mest
> utrolige indlæg. Er man så net-politimand, når man kommenterer et

Hvis man går efter bolden er alt OK.
Hvis man fordrejer meingsløst og vildledende for at være sarkastisk,
afsporer man debatten.(Humor der blot mudderkaster ved at sige "jeg oplever
BW som absurd og syns han kun lige så godt skrive noget helt andet absurd"
er dårlig humor)
Jeg er altid ontopic - giv gerne eksempel på at jeg blander noget upassende
ind.
Netbetjente er tandløse ligegyldigheder, efter jeg trak TDC i landsretten og
forhindrede at nogen udbyder nogensinde i fremtiden lukker konto pga
usandfærdige OT-anklager som dem der kortvarigt smed mig af nettet. Hvilket
gør at alle net cops idag skammer sig.

Fra : kk

Dato : 10-02-05 22:21

> [...]
> lukker konto pga usandfærdige OT-anklager som dem der kortvarigt smed
> mig af nettet. Hvilket gør at alle net cops idag skammer sig.
Go Bedring

kk

Fra : ThomasB

Dato : 11-02-05 10:50

"Jørn Ibsen (slet TMED9)" <j-ibsen@TMED9get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Jo, men det havde ingen effekt. Han bliver sgu ved!

Men hvorfor skulle han da også lade være?
Det er lige så meget hans som din og min hobby, at skrive her.

> [...]
> af hans hang til at blande afføring og kønsorganer ind i de mest
> utrolige indlæg. Er man så net-politimand, når man kommenterer et

Hvorfor tror du at Bo blander afføring og kønsorganer ind i de mest utrolige
indlæg?

Mit gæt: For at få folk op af stolene - og det virker

Negativ opmærksomhed er bedre end ingen opmærksomhed.

> [...]
>
> Hvorfor i alverden skulle det styrke mit ego at skrive en person
> imod på nettet? Den må du vist forklare lidt nærmere...!!!

Jeg synes det minder om skole-mobning, og mobning af andre, har helt klart
det mål at styrke sit eget ego.

> I så
> fald er du jo selv i gang med at styrke dit ego med dit svar til
> mig...

Det havde jeg nu ikke tænkt på, men det er muligt du har ret.

> Har prøvet, men livet kan ikke forenkles til en række generelle
> citater.

Du skal selv udfylde alt det imellem citaterne

Fra : Thomas

Dato : 09-02-05 13:05

> Hun var smuk, men betalte gigoloer, når hun skulle have en mandlig
ledsager
> til fx en venindes bryllup. Så står man frit!

Næh... Det gør hendes rolle i filmen 'The Wedding Date' - Debra Messing er
gift i det virkelig liv... Prøv research dine fakta lidt bedre... Istedet
for at
opdigte dem, som du har for vane at gøre...

Fra : Bo Warming

Dato : 09-02-05 14:01

"Thomas" <Thomas.Elbo@REMOVEmail.dk> wrote in message

> [...]
> Istedet
> for at
> opdigte dem, som du har for vane at gøre...

Der er nul opdigt i mit indlæg. Det henviser til David Letterman Lateshow
som du kan nå at se genudsendt på TVzulu idag

Hun gør tydeligt at hun fører et eksperimenterende liv helt som i filmen -
meget sympatisk.

Fra : Thomas

Dato : 09-02-05 14:25

> Der er nul opdigt i mit indlæg. Det henviser til David Letterman Lateshow
> som du kan nå at se genudsendt på TVzulu idag

Jeg så det i går aftes, og ved derfor godt hvad du snakker om...

> Hun gør tydeligt at hun fører et eksperimenterende liv helt som i filmen -
> meget sympatisk.

Hun nævnte på intet tidspunkt at hun lejede mandlige gigoloer. Det er
hendes rolle i filmen der gjorde det... Hun var dog ikke afvisende over
for idéen om at gøre det, hvis det en dag var et behov for det...
Men nu er sagen jo den at hun er gift...

Fra : Bo Warming

Dato : 09-02-05 16:05

> [...]
> for idéen om at gøre det, hvis det en dag var et behov for det...
> Men nu er sagen jo den at hun er gift...

Hendes grænseoverskridende prostitutions-imødekommende eksperimenterende
privatliv var indslagets røde tråd, og sammen med studieværten vrængede hun
af vanetænkningen
Det er min pointe.
Helt ærlig - du foretrækker en butik hvor de smiler til dig. Du køber dig
også kærlighed. Såre menneskeligt. Blandt staten udenom menneskers ærlige
handel på det fri marked, hvor der er overvægt af fordele for både køber og
sælger.

" The most vigorous part of my sex life is - negotiating the
price" David
Letterman

"De prostituerede sælger deres moral, ikke deres legemer. Den gifte kvinde
gør det omvendte. Nicolaus Cybinski

" Selv konkubinatet er blitt korrumpert: - av ekteskapet.
Nietzsche

" At lade mænd få sex mod engangsbetaling er et foragteligt
skruebrækkeri og forrædderi imod matriakat og samfundsorden. Anonym KVINDE

"De kvinder, der ikke er til salg, koster mest.
Guy de Maupassant1850-1893

" On the whole, ´woman`has been most despised by woman herself and not by
men.Nietzsche

" Mellem dem der sælger sig i prostitution, og dem der sælger
sig i ægteskabet, er der ikke anden forskel end prisen og konkraktens
varighed. Simone de Beauvoir

" Prostitution lader sig ikke afskaffe; der gives endda grunde
til at ønske, at man ikke afskaffer den. Følgelig må man FORÆDLE den - jeg
håber, man forstår dette "følgelig" - prostitution er i hele verden noget
uskyldigt og naivt. Nietzsche

"Piger, der venter at vinde alt ved deres ungdommelige ynder,og hvis
beregning stimuleres af deres snedige mødre, er helt som prostituerede -
blot er disse piger mere kloge og mindre ærlige. Nietzsche

Fra : Thomas

Dato : 10-02-05 01:51

> Hendes grænseoverskridende prostitutions-imødekommende eksperimenterende
> privatliv var indslagets røde tråd, og sammen med studieværten vrængede
hun
> af vanetænkningen

FUCK hvor er du altså syg i roen - Burde du ikke være låst inde et
sted???
Hun har været med i en FILM, hvor hun spiller en ROLLE, som lejer en mandlig
escort-fyr - Til at tage med hende til et bryllup...
Det fortolker du så til at Debra Messing som privat person har et
"grænseoverskridende prostitutions-imødekommende eksperimenterende
privatliv"
Hvordan får du hendes udtalelser i det interview, til at hænge sammen med
dine påstande?

Godtnok har jeg i lang tid vidst at du var underlig.... Men at du er SÅ
fucked op
i dit hoved er da godtnok for sindsygt.... Jeg vil vædde med, at psykologer
kunne
vinde nobelpriser ved at analysere hvad der sker i dit hoved...

> [...]
> handel på det fri marked, hvor der er overvægt af fordele for både køber

Så det at Debra Messing er med i en film, og et talkshow er nu grunden til
at jeg
køber prostitution??? Er det din påstand, kan du snarligt vente et
sagsanlæg om
injurier....

> 5.000 ligegyldige citater

Hvad er det du prøver at sige???

Fra : Bo Warming

Dato : 10-02-05 05:55

> hun
>
> FUCK hvor er du altså syg i roen - Burde du ikke være låst inde et
> sted???

Kender du en flot domina der vil låse mig inde og håne mig kortvarigt før
bol, så OK

> [...]
> privatliv"
> Hvordan får du hendes udtalelser i det interview, til at hænge sammen med

Fordi hele interviewet og Lettermans indfølende ord og Messings anerkendende
mimik og klippet fra filmen viser, at dette ikke er om overfladisk fiktion,
men et sejt, klogt, gennemtænkt, legesygt BUDSKAB

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 10-02-05 21:34

"Bo Warming" skrev i en meddelelse

> Kender du en flot domina der vil låse mig inde og håne mig kortvarigt før
> bol, så OK

LOL

> [...]
fiktion,
> men et sejt, klogt, gennemtænkt, legesygt BUDSKAB

Bo du må holde op med at se buskaber hvor ingen er !
lige som det heller ikke er låget på syltetøjsglaset der
giver problemer , hvis folk sidder uroligt på pladsen i
biffen , men nok snare haribo posen der driller :)
nu jeg kommer til at tænke på haribo posen så
var det måske en mulighed ved tørft i biffen

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Bo Warming

Dato : 10-02-05 22:40

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote in message

> LOL

Det var ikke mig der bragte på banen at jeg skulle bures inde

Altså, du kunne ikke se budskabet,