Vask af puslepude?!
Fra : MAG

Dato : 27-01-05 14:15

Hejsa!

Vi har sådan en stor puslepude, som består af; et lag stof, skumgummi og så
noget plastik. Nu er det så at vi har haft puden i ca 1 1/2 år og synes at
den trænger til at blive vasket (har brugt ekstra liggeunderlag under vores
2 børn men der forekommer jo indimellem uheld)

Nu er det så mit spørgsmål lyder på om man bare kan vaske den med vand og
sæbe (den kan ikke komme i vaskemaskinen, tror jeg, der er ingen
vaskeanvisning på), skylle den godt under bruseren og så bare lade den tørre
eller??????

Håber at i kan hjælpe...

På forhånd tak
Maria

Fra : Lumholdt & Riber

Dato : 27-01-05 21:21

Hej Maria,

Prøv evt. at spørge i en af terminsgrupperne på netbaby.dk,

Hilsen Pernille

Fra : Cat

Dato : 27-01-05 21:40

Lumholdt & Riber wrote:
> Hej Maria,
>
> Prøv evt. at spørge i en af terminsgrupperne på netbaby.dk,
>
> Hilsen Pernille
>
> "MAG" <Maria@fredslund.biz> skrev i en meddelelse

Du skal være helt sikker på, at der ikke er hul i plastikken - så kommer
der nemlig vand ind i skumgummiet, men det kan ikke komme ud igen.
Specielt i folderne, hvis der er sådan nogle, kan det godt gå op efter
mange ganges brug.

Jeg ville nok bare tage en klud med sæbevand og tørre efter med en
ikke-sæbeklud.

Eller købe en ny - de er da vist ikke så kostbare....

Tine

Fra : karsten & Pia

Dato : 28-01-05 07:27

">
> Vi har sådan en stor puslepude, som består af; et lag stof, skumgummi og
> så noget plastik.

Er det stof yderst???Hvis det er, er du så ikke sikker på du kan tage det af
og vaske det??

MVH Pia

Fra : Trekroner

Dato : 28-01-05 12:07

Jeg har haft betrækket taget af skumgummiet og vasket det ved 40 grader ...
det er lidt bøvlet at få på igen, men med lidt snilde så går det, og det er
rent igen. Jeg har vasket vores 2-3 gange.

--
Anne-Lise

Fjern "FJERN" i mail-adr. ved svar
Brugt pigetøj sælges: www.sitecenter.dk/pigetoej