Minirisk bleer
Fra : Karoline Larsen

Dato : 22-01-05 20:16

Da jeg var i Kvickly i dag havde de tilbud på Minirisk bleer, da de iflg
skiltet var ved at udgå (kan desværre ikke huske den præcise formulering).
Nu er det så bare lige det at vi er glade for Minirisk bleer, og gerne ville
fortsætte med at bruge dem, så er der nogle der ved om bleen evt. også
sælges under et andet mærke?
Ham jeg spurgte i butikken vidste ikke ret meget om bleer, men kunne
fortælle at de var begyndt at få Huggies hjem i stedet.
Har jeg evt misforstået et eller andet, eller er de evt. bare ved at omdøbe
minirisk-mærket til noget andet?

mvh Karoline

Fra : No Spamming

Dato : 22-01-05 21:40

Karoline Larsen wrote:

> Nu er det så bare lige det at vi er glade for Minirisk bleer, og gerne ville
> fortsætte med at bruge dem, så er der nogle der ved om bleen evt. også
> sælges under et andet mærke?

"Minirisk" kan Købes i Kvickly, Kvickly xtra, SuperBrugsen,
Dagli’Brugsen og LokalBrugsen.

Coop nævner ikke, at de er ved at udgå på deres hjemmeside.........???

"Minirisk" er COOPs eget mærke (beskytter bl.a mod allegi) og sælge ikke
under andre mærker

http://www.coop.dk/CCMS/templates/template6_2.asp?iSideID=170

Så du kan kun købe "minirisk" i coops forretninger.

Men ellers findes der jo sikkert andre allergi venlige bleer.

Håber dette kunne bruges.

De bedste hilsner

J.

Fra : Karoline Larsen

Dato : 22-01-05 22:11

"No Spamming" <"signmea(No Spamming)"@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Så du kan kun købe "minirisk" i coops forretninger.
>
> Men ellers findes der jo sikkert andre allergi venlige bleer.

Jeg ved at Minirisk kan købes i Coops forretninger, men jeg undrede mig over
udsalgsskiltet, og gik derfor ind på deres hjemmeside som ikke gav nogen
information, og så ville jeg høre her, om der var noget jeg var gået glip af
eller havde misforstået.

Sommetider sælges samme produkt under et andet navn i en anden butik, og
derfor har jeg en ide om at det samme kan være tilfældet med minirisk bleer.
Men hvis produktet slet ikke udgår behøver jeg jo ikke bekymre mig mere om
det........

Som mange andre forældre har vi efterhånden været en del ble-mærker igennem,
og har endelig fundet "vores" mærke, så det ville være ærgerligt at skulle
ude og lede igen (tænk alle de "svære" beslutninger børn medfører).

Men tak for dit svar, det ville jo være dejligt hvis jeg sidder her og tager
sorgerne på forskud

mvh Karoline

Fra : Michael S. Jensen

Dato : 23-01-05 09:29

Måske er det bare i den pågældende COOP butik det gælder. Jeg kan f.eks.
ikke købe minirisk eller bluecare (den svanemærkede) hårshampoo og
læbepomade i en af vores lokalbrugser, men godt i de andre. Engang blev
Minirisk bleerne og Friendsbleerne (COOPs andet blemærke) fremstillet samme
sted. Jeg ved ikke, om det er tilfældet længere. Friends er i øvrigt
udemærkede bleer, vi køber dem ofte , når Minirisk bleerne ikke er på
tilbud.

Sifs mor