Pædagog Stud.
Fra : WhiteD

Dato : 19-01-05 14:41

Jeg vil gerne lære en del om det at lave skriftlige iagttagelser og
analysere dem.

Findes der noget godt litteratur om ovenstående emne som i kan anbefale. Det
er ikke lykkes mig at finde noget på bibloteket, så nu prøver ad denne vej

På forhånd tak og mvh. F.Nedergaard

Fra : Rasmussen

Dato : 22-01-05 17:51

"WhiteD" <WhiteD@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Det
> er ikke lykkes mig at finde noget på bibloteket, så nu prøver ad denne vej

Jeg brugte bla. denne bog, da jeg gik på sem.
Måske var det noget af det du søgte.

http://www.e-boghandel.dk/shop/item.asp?id=101836

Venlig hilsen
Jakobs mor, pædagog og snart mor til to.

Fra : Rasmussen

Dato : 22-01-05 18:00

"Rasmussen" <per@fjernmiggets.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jakobs mor, pædagog og snart mor til to.
>

> P.s. Jeg syntes den var lidt dum, den kommentar du havde med kvindlige
pædagoger.
Det er nok ikke lige en holdning du vil komme vildt langt med ude i det
virkelig liv )

Pøj pøj med uddannelsen.

Fra : WhiteD

Dato : 22-01-05 21:39

Først vil jeg lige sige tak for linket til bogen.

> pædagoger.

tja, med dumt skal dumt bekæmpes.

> Det er nok ikke lige en holdning du vil komme vildt langt med ude i det
> virkelig liv )

Jeg er 32 år, har arbejdet hele mit liv, med både mænd og kvinder uden
nævneværdige problemer
og er altid blevet rost for at være god til at sammenarbejde, så jeg er ikke
bekymret for hvor langt jeg når
Jeg elsker konstuktiv kritik der er hold i og som bliver formidlet på en
sober måde og det var ikke tilfældet i denne tråd.

> Pøj pøj med uddannelsen.

Tusind tak

Mvh F.Nedergaard