Fastelavn
Fra : Fischer & Døssing

Dato : 18-01-05 18:03

Nu nærmer fastelavn sig, og selvfølgelig skal Sofie klædes ud til
arrangementet i vuggestuen.
Jeg synes, at hun skal være en mariehøne, men da jeg ikke kan finde en
ganske almindelig rød kjole og et par sorte strømpebukser + bluse, vil
jeg høre omder er nogen, der:

- ligger inde med mønster til kjole, alternativt et par bukser og en
bluse i str. 80-86 (jeg betaler gerne porto)
- kender steder på nettet, hvor man evt. kan finde sådanne mønstre (det
behøver ikke at være gratis)

Forslag til anden udklædning, som jeg selv kan lave modtages med glæde.

På forhånd tak,
Henriette

Fra : Inger Pedersen

Dato : 18-01-05 18:50

"Fischer & Døssing" <tmp@REMOVETHISfischer.as> skrev i en meddelelse

> Jeg synes, at hun skal være en mariehøne,

Kirsten Victoria Lind: Kan du gætte hvem jeg er (Clematis) har en "opskrift"
på mariehøne.
Sort trøje og elefanthue og strømpebukser (kan erstattes af et par
joggingbukser) og et "skjold" (en slags lukket vest) af rødt og sort stof.
Bogen må kunne kånes på biblioteket.

Hilsen Inger

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 18-01-05 19:05

Inger Pedersen (inger_mpFJERNDETTE@hotmail.com) skrev følgende:

> [...]
> joggingbukser) og et "skjold" (en slags lukket vest) af rødt og sort
> stof. Bogen må kunne kånes på biblioteket.

Jeg vil straks låne den på det lokale bibliotek.
Tak Inger - det kom jo egentlig ikke som en overraskelse, at netop du
kunne hjælpe

Henriette Døssing