Kan de tåle en tur i vaskemaskinen?
Fra : Dorthe

Dato : 16-01-05 12:54

Hej NG

Vi har en Carena-klapvogn, som trænger til at blive vasket.
Indeni stoffet er der de her tynde træplader, der er ru på den ene side og
glatte på den anden.

Men! Man kan ikke tage pladerne ud! På selve vaskeanvisningen står der at
det kan tåle 30 grader, der står ikke noget om håndvask nogen steder.
Er der nogen der ved, om jeg bare kan putte hele skidtet i vaskemaskinen?

/Dorthe

Fra : Marianne Feddersen

Dato : 16-01-05 13:15

Dorthe wrote:
> Vi har en Carena-klapvogn, som trænger til at blive vasket.
> Indeni stoffet er der de her tynde træplader, der er ru på den ene side og
> glatte på den anden.

Det lyder som en træfiber (Masonite f.eks) og det kan ikke vaskes, da
det suger som en svamp.
Hvis det ikke er ovennævnte materiale, kan jeg kun tilføje at træ
normalt ikke tåler maskinvask.

> Men! Man kan ikke tage pladerne ud! På selve vaskeanvisningen står der at
> det kan tåle 30 grader, der står ikke noget om håndvask nogen steder.
> Er der nogen der ved, om jeg bare kan putte hele skidtet i vaskemaskinen?

Kan du ikke forsigtigt overfladerengøre det med en klud eller svamp?

Marianne Feddersen

Fra : Dorthe

Dato : 16-01-05 13:30

"Marianne Feddersen" <marianne@feddersen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke tåler maskinvask.

> Kan du ikke forsigtigt overfladerengøre det med en klud eller svamp?

Jo sagtens - men jeg synes bare ikke, den bliuver ordentlig ren. Den er lidt
jordslået nogle steder. Men der skal jeg jo nok have fat i et middel mod
dette istedet.

Anyways - så er det ikke træplader, men plastic, der er i...og har fundet ud
af, at den ikke må komme i maskinen, men skal håndvaskes :-/

Men Nu kommer den en tur i børnenes badkat og får en omgang

/Dorthe

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 17-01-05 14:21

> Men Nu kommer den en tur i børnenes badkat og får en omgang

øHHH... HVAD ER EN "BADKAT"

Fra : karsten & Pia

Dato : 18-01-05 10:14

> øHHH... HVAD ER EN "BADKAT"

Nok et badekar tror du ikke........det er nok en tastefejl eftersom r og t
ligger ved siden af hinanden på tasteturet.

MVH Pia