Babyalarm fra Cobra
Fra : hamselv\(DKMC\)

Dato : 11-01-05 20:06

http://www.danitas.dk/Radiokommunikation/produktsider/pmr446/mt700.htm

Jeg kan dælme ikke få denne her til at funke som en slags babyalarm.

HAR gjort som der stod på sedlen, men det virker aller en ski'.

Nogen der har lidt forstand på den ??

hamselv herfra
--
VED BESVAR, HUSK AT RETTE ADRESSEN.

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 12-01-05 11:47

hamselv(DKMC) wrote:
> [...]
>
> Jeg kan dælme ikke få denne her til at funke som en slags babyalarm.
>
> HAR gjort som der stod på sedlen, men det virker aller en ski'.

Jeg prøvet at sende en mail til dig privat så jeg kan guide dig igennem,
men jeg fik den retur, send en mail til mig og et nummer så ringer jeg
dig op.
Husk fjerndette.

--
Venlig Hilsen Kevin Vilhelmsen

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 17-01-05 09:24

On Tue, 11 Jan 2005 20:05:57 +0100, "hamselv\(DKMC\)"
<hamselv@brammmmingnet-slet2m.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg kan dælme ikke få denne her til at funke som en slags babyalarm.
>
>HAR gjort som der stod på sedlen, men det virker aller en ski'.

tryk på 'mode' fire gange, og derefter på 'pil op/pil-ned' og afslut
med at trykke på 'lock'.. så har du indstillet fætteren til at ligge
hos barnet.. den anden del skal du ikke gøre noget ved, ud over at
tænde den..

selvfølgelig skal begge være indstillet til samme kanal (står i
displayet som f.eks. 8.16)..

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk