Børnesange?
Fra : Melanie

Dato : 08-01-05 12:36

Hej Ng

Jeg ved godt det har været oppe flere gange, men jeg kan ikke lige huske /
finde det.
Hvor er det nu man kan finde børnesange på nettet? Det er der hvor man kan
slå dem alfabetisk op.

Tak for hjælpen, da det er til en skoleopgave på PGU.

Mvh Melanie

Fra : phk

Dato : 08-01-05 13:21

"Melanie" <melanie@din_fake_ven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> finde det.
> Hvor er det nu man kan finde børnesange på nettet? Det er der hvor man kan

Prøv at skrive børnesange på google. Første valg er

http://www.ugle.dk/boernesange.html

--
Per, Esbjerg

Fra : Melanie

Dato : 08-01-05 13:51

> "Melanie" <melanie@din_fake_ven.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at skrive børnesange på google. Første valg er
>
> http://www.ugle.dk/boernesange.html
>

> --
> Per, Esbjerg

Hej Per

Tak, men det var ikke lige den jeg tænkte på. Der er ikke ret meget på den
side, og jeg har brug for at der står årstal for hvornår den er skrevet. Jeg
skal bruge nogle sange fra ca. 70'erne.

Mvh Melanie

Fra : Holst

Dato : 08-01-05 15:39

Melanie wrote:

> Tak, men det var ikke lige den jeg tænkte på. Der er ikke ret meget på den
> side, og jeg har brug for at der står årstal for hvornår den er skrevet. Jeg
> skal bruge nogle sange fra ca. 70'erne.

Du skal være opmærksom på, at der stadig er copyright på sange fra
70'erne. Der var på et tidspunkt en side med rigtig mange sangtekster,
men den blev nødt til at lukke, da de ellers skulle betale for det.

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-05 16:18

> [...]
> slå dem alfabetisk op.
>
> Tak for hjælpen, da det er til en skoleopgave på PGU.

Hej Melanie
Måske der er noget her du kan bruge!

> http://intra.nakskov-gym.dk/biblio/Guide2/side36.htm

Hilsen Eva