Sidste nyt fra exkrement-fronten
Fra : Bo Warming

Dato : 03-01-05 10:19

Beler og krav om toilettræning er ondskab mod småbørn

Gør det nemt indtil din unge før eller senere vil være som andre og derfor
uden din hjælp lærer sig normal voksen-adfærd. Her lidt inspiration til
mellemløsninger.

Du behøver heller ikke investere i bog om "Hvordan jeg lærer min søn/datter
at spise med kniv og faffel. Alt læres bedst ved efterabning, når tiden er
moden. Men indtil der er motiv til den lange rejse ud til træk-og-slip så
her nogle enkle problemfri redskagber til at undgå væde i sengen.

1 min stilhed matcher din gyllesammenpakning

Kærlighedsløst og dumt er bispe-dikteret "Et minuts stilhed" der stjæler
glæde og resourcer og aldrig gavner ofre.

Mix af urin og afføring troede jeg også var ren dumhed - danske marker nær
svinebrug lugter jo ikke så godt, som dengang ajle var på mode istf. gylle.

Men nu har jeg fået sagerne til at gå op i højere harmoni - en tom
plastikbakke fra 2 kg hakket kød omgives med en gennemsigtig plastpose, og
selvfølgelig er det fortid at sidde på hug eller toiletsæde, når man skal
skide - man rækker ud efter plastbakken og letter røven delvis med et lille
vrik, mens man læser avis i sengen, og når den aflange bakke er under både
penis og anus, så gir man hvad man har i sig, og tillader at herlighederne
blandes uskønt.

Tidligere havde jeg et marmeladeglas til stort og et til småt, men nu
trækker jeg den påfyldte bakke frem på avisen foran mig og smutter posen af
bakken, så posen krænges op om fyldet, der rystes ned i posens bund og
masseres i en tynd strimmel op mod posemundingen i bedste hundeposestil.

Et to-liters agurkeglas står ved min seng, og låget skrues af, og
lortpis-strimlen, (som masseredes tynd uden at jeg fik noget på fingrene),
droppes ned i det store glas, og låget skrues på.

Ved at fyld i poserne ikke er runde, foldede pølse-klumper men aflangt, er
det altid nemt at tømme glasset i affaldskontaineren - klumper ku pakke sig.

At blande tyndt og tykt betyder dannelse af ildelugtende, små, flygtige
skatol, indol og merkaptan molekyler i gylletankes gæring, og det er
hollandske svineavlere ved at forlade, fordi sammengæringen giver den
intense stank. Men ved min sengelatrin-løsning er det uden ulemper.

Se det "et minuts stilhed", hvor jeg håndterer, udtømmer og pakker sammen,
er konstruktivt og til ære for ofre, mere end passiv leddiggang, som når
Magasin i højtalerne påbyder et minuts stilhed og tvangsstopper varesalg,
fordi livsfjendsk godhedsindustri har påbudt stupid-ritual a la daglige
bønner mod Mekka, hvorved kunderne skal generes, fordi vore ledere hader
sig selv og derved andre.

Hvis man virkelig vil ære tsunami-ofrene, så fremmer man Glistrup-forslaget
om totalåbenhed med elektronik. Folk skal ikke have unødvendige
hemmeligheder. Staten skal kunne gå ind på mobiltelefoner og varsle
"jordskælv ude i havet dette minut , flygt væk fra kysten straks - hvor du
er nu, rammes af flom om tyve minutter"

Det kunne have reddet tusinder, hvis så banal og enkel afbrydelse af
privatsamtaler var sat på skinner(og hvis folk ikke bruger mobilen, så
ringes op af stats-robotten , der kun må gøre sådant ved livsvigtig
varsling)