samba
Fra : andy

Dato : 01-02-05 23:30

Hej jeg er ved at sætte min samba op på min server men hvordan gør jeg
så den tager fra hdd som er min anden hd. som jeg entligt har lavet med
henblik til samba share?
path =
Jeg ved ikke lige hvad jeg skal skrive her.

Fra : thrane

Dato : 02-02-05 01:46

andy wrote:
> [...]
> henblik til samba share?
> path =
> Jeg ved ikke lige hvad jeg skal skrive her.

Du skal have skidtet mountet et eller andet sted .. fx /mnt/somedisk

path = /mnt/somedisk

Hvis det ikke er nok så skal du nok skrive lidt mere om opsætningen og
problemet.