Boot-problem - ved installering af Dappix ~
Fra : Klaus Eriksen @aigis~

Dato : 24-01-05 21:50

Jeg har fået opdateret min computer med nyt motherboard og cpu(Asrock AMD
3000+). Tidligere har jeg brugt Fedora og før den brugte jeg Mandrake. Nu
vil jeg prøve den danske linux-distribution Dappix, har downloadet den og
brændt den over på en CD. Men min computer vil ikke starte op med at
installere Dappix. Så forsøgte jeg at reinstallere Fedora, det gik fint,
indtil første gang jeg forsøgte at reboote maskinen. LILO blev ikke vist
og
den gik direkte over i at opstarte i WinXP. Nu prøver jeg at downloade
Knoppix og boote med den. Men det irriterer mig at jeg ikke kan boote med
Dappix, er her nogen der har et bud på hvad der kan være galt?

Mvh.
Klaus Eriksen

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk