Kernel I/O fejl
Fra : Martin Stender

Dato : 13-01-05 09:49

Hej alle -

Har lige skiftet diske i min Fedora 3 box til 2 nye 80G i raid1
(software-raid)
Min /var/log/messages har smidt to af disse: "kernel: end_request: I/O
error, dev fd0, sector 0"
Dog kun de to gange.

Spørgsmålet er: hvor bekymret skal man være?

Hilsen
Martin

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 13-01-05 10:01

Martin Stender <martin@cybermedia.dk> skrev 2005-01-13:
> [...]
> error, dev fd0, sector 0"
>
> Dog kun de to gange.
>
> Spørgsmålet er: hvor bekymret skal man være?

Ikke særlig meget fd0 er dit diskettedrev.

Thomas

Fra : Martin Stender

Dato : 13-01-05 10:41

Duh! Hvor er jeg langsom ...!!!

Ja, jeg var netop kommet til at klikke på floppy i stedet for filesystem i
går ... det er selvfølgelig dét, den har logget ...

Tak!
Martin