Fedore core 3 og pop3
Fra : kenneth møller

Dato : 10-01-05 10:51

Hej

jeg her en maskine med fedora core 3 som jeg skal sætte op som en lille
mailserver !!

Der bruger cyrus til imap/pop3 , man jeg kan ikke logge på via pop3( 110)

fejl: /var/log/message:

unknow password verifier

fejl: /var/log/maillog

no mechanism available: checkpass failed

HJÆLP MIG

Mvh

kenneth

Fra : Martin Stender

Dato : 10-01-05 11:37

Har du prøvet telnet my.ip.add.ress 110

Hvad siger den?

Mvh
Martin

Fra : kenneth møller

Dato : 10-01-05 11:45

Ja

fejl: -ERR [AUTH] invalid login

her efter får jeg de fejl i maillog og message

kenneth