MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Disable disk
Fra : Jørgen Hansen

Dato : 13-02-05 16:20

Jeg har en ekstra disk som jeg kun bruger lejlighedsvej. Kan jeg i Win
XP enable og disable den så den kun kører, når jeg vil bruge den? Jeg
vil ikke til at skulle rode med kabler eller ændre bios-indstillinger
for at slå den til og fra.

--
Jørgen Hansen

Fra : Hans

Dato : 13-02-05 16:32

Jørgen Hansen wrote:
> [...]
> XP enable og disable den så den kun kører, når jeg vil bruge den? Jeg
> vil ikke til at skulle rode med kabler eller ændre bios-indstillinger

Du kan f.eks. montere den i en harddiskskuffe.

Hans

Fra : L.E.P.

Dato : 14-02-05 07:58

Sun, 13 Feb 2005 16:19:57 +0100, skrev Jørgen Hansen
<jaha@post1.tele.dk.invalid> :

Prøv i Enhedshåndtering.

Hilsen Lars