MS Windows
briani 27239
Kan man fjerne "Klik" fra windows XP
Fra : Frits

Dato : 12-02-05 15:36

Kære Kloge

Når der kommer en ny linie eksempelvis når man chatter eller holder
løbende øje med en side hvor informationer løber rullende ind, ja, så
gir XP et lille klick i højtalerne. Det er ret iriterende, hvis man
samtidig hørere musik fra Mediaplayer eller andet. Kan man slå det
klik fra??

Frits

Fra : Claus Tersgov

Dato : 12-02-05 16:00

"Frits" <fj@cfjensen.dk> skrev

> [...]
> gir XP et lille klick i højtalerne. Det er ret iriterende, hvis man
> samtidig hørere musik fra Mediaplayer eller andet. Kan man slå det

Ja, kig i kontrolpanelet efter ikonet lyde eller multimedia **, og så gå ind
under fanen lyde. Der kan du styre alle windowslydene.

**Jeg kan ikke huske præcist hvad ikonet hedder i XP.

Claus

Fra : Akasut

Dato : 12-02-05 17:58

"Frits" <fj@cfjensen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gir XP et lille klick i højtalerne. Det er ret iriterende, hvis man
> samtidig hørere musik fra Mediaplayer eller andet. Kan man slå det

Ja.

Fra : Familien Nielsen

Dato : 13-02-05 03:03

"Akasut" <Akasut@lynge.gø> skrev i en meddelelse

> "Frits" <fj@cfjensen.dk> skrev i en meddelelse

> Ja.

Så fortælle da manden hvordan han gøre det, istedet for at bare svar med et
JA
--
Mvh. Nielsen...

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-05 20:42

Frits wrote:
> Kære Kloge

Det er en lidt usmart måde at starte på, hvis man ønsker hjælp!

> [...]
> gir XP et lille klick i højtalerne. Det er ret iriterende, hvis man
> samtidig hørere musik fra Mediaplayer eller andet. Kan man slå det

Det du taler om, er den lyd der hedder "Start navigation" og den kan
man ganske rigtigt slå fra, hvis man bare er KLOG nok!

- E.G.

Fra : Klaus

Dato : 12-02-05 22:03

"El Guapo" <hold_udSNABELAyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Det er en lidt usmart måde at starte på, hvis man ønsker hjælp!

> Det du taler om, er den lyd der hedder "Start navigation" og den kan
> man ganske rigtigt slå fra, hvis man bare er KLOG nok!

Og er man ikke klog nok, spørger man på nettet. Det er ikke alle på
nettet der føler sig nedgjort fordi starten på indlægget er "Hej Kloge".

Mon ikke der er noget under start - indstillinger - kontrolpanel - lyde
og lydenheder?

Klaus H

Fra : Familien Nielsen

Dato : 13-02-05 02:59

"El Guapo" <hold_udSNABELAyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Det er en lidt usmart måde at starte på, hvis man ønsker hjælp!

Jeg har engang hørt at der findes ingen dumme spørgsmål, KUN dumme svar.
Manden vil bare ha' hjælp her, men jeg var ikke klar over at man skal skrive
på en bestem måde her i news, for at kunne få hjælp

--
Mvh. Nielsen