MS Windows
briani 27239
2 konti på MSN på engang?
Fra : Ukendt

Dato : 12-02-05 11:53

Er subj. muligt? Altså så både min kone og jeg kan være online på én gang på
samme pc?

--
Kh. John Quist

Fra : Klaus Petersen

Dato : 12-02-05 12:08

> Er subj. muligt? Altså så både min kone og jeg kan være online på én gang

> samme pc?

Det tror jeg ikke du skal regne med - med mindre nogen kan finde på et eller
genialt der kan snyde til at starte 2 instanser op.

Men det er dog muligt at være online på MSN Messenger og Windows Messenger
på een gang.

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-05 12:16

> på
>
> Det tror jeg ikke du skal regne med - med mindre nogen kan finde på et
> eller
> genialt der kan snyde til at starte 2 instanser op.

OK - dette er dog muligt på Miranda IM. Den har så dog andre svagheder.

Tak for svaret...

Kh. John

Fra : Klaus Petersen

Dato : 12-02-05 12:21

> Tak for svaret...

Hm selv tak. Jeg må godt lige tage mine ord i mig igen.

Der findes en side på nettet, som dedikerer sig til at rode med (a.ka.
hacke) messenger og på denne side ligger der faktisk et program, der gør det
muligt at starte flere instanser af messenger op på samme tid (den har så
også en "stealth" funktion - du er online, men ser offline ud for andre -
den kan dog slåes fra)

Gå ind på http://www.mess.be/ og led efter denne her tekst:

Jnrzloader er det program jeg snakker om - jeg har lige prøvet det og det
virker fint.

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-05 13:32

> Hm selv tak. Jeg må godt lige tage mine ord i mig igen.
OK

> [...]
>
> Gå ind på http://www.mess.be/ og led efter denne her tekst:

> Jnrzloader er det program jeg snakker om - jeg har lige prøvet det og det

Prøver det med det samme!

Kh. John

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-05 14:04

I øvrigt - er det muligt at slette reklamerne i bunden? (Det lader til du
har fingeren på pulsen her)

Kh. John

Fra : Klaus Petersen

Dato : 12-02-05 14:33

> I øvrigt - er det muligt at slette reklamerne i bunden? (Det lader til du
> har fingeren på pulsen her)

Efter sigende skulle messenger plus kunne gøre det.

Messenger Plus er en udvidelse til Msn Messenger og en rigtig god en af
slagsen

Den udvider messenger med en masse nyttige funktioner som f.eks. muligheden
for at omdøbe sine kontakter.
Folk har tedens til at kalde dem selv noget som er svært at genkende dem
på - så det er en meget praktisk funktion.

Den er gratis og findes her:

http://www.msgplus.net/

Fra : Michael

Dato : 13-02-05 06:53

"Klaus Petersen" <ng@spectual.ra.bnaa.dk> wrote in message

> [...]
> Folk har tedens til at kalde dem selv noget som er svært at genkende dem
> på - så det er en meget praktisk funktion.

Download den kun hvis du vil have REKLAMER og TOOLBAR og måske andre ting,
som du ikke har brug for!

mvh

Michael

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 13-02-05 07:21

Michael skrev:
> Download den kun hvis du vil have REKLAMER og TOOLBAR og måske andre ting,
> som du ikke har brug for!

Læs hvad du accepterer at installere, og lad så være med at installere
sponsorprogrammet, så sker der ikke noget ved at installere msg+

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Michael

Dato : 13-02-05 18:31

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> wrote in message

> Læs hvad du accepterer at installere, og lad så være med at installere
> sponsorprogrammet, så sker der ikke noget ved at installere msg+

> [...]
ja ok min fejl. Fik ikke lige læst hvad der stod.
Har lige installeret det igen og nu ser det ud til at det får lov til at
blive.

mvh

Michael

Fra : Tuesen v/København

Dato : 13-02-05 07:25

Michael skrev følgende
> Download den kun hvis du vil have REKLAMER og TOOLBAR og måske andre
> ting, som du ikke har brug for!

Sludder og vrøvl... man får kun det man selv beder om, hverken mere eller
mindre.

Fra : Klaus Petersen

Dato : 13-02-05 09:06

> Sludder og vrøvl... man får kun det man selv beder om, hverken mere eller
> mindre.

Ja det vil jeg også mene. Jeg har haft msg+ før og det fik jeg ikke nogen
overflødig toolbar eller reklamer ved.

Fra : GiWeo

Dato : 12-02-05 16:31

Hejsa

>Er subj. muligt? Altså så både min kone og jeg kan være online på én gang på
>samme pc?

Den ene af jeg kunne jo logger på "online" udgaven via
http://webmessenger.msn.com/

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk