MS Windows
briani 27239
Problemer med boot af Windows-installation
Fra : Mikkel Westh

Dato : 05-02-05 01:05

Jeg har samlet en ny pc, som består af følgende:

Mobo: ASUS K8V-X
CPU: AMD 64 3000+
RAM: Kingston HyperX Pc3500 2*256 mb
HD: Seagate 7200.7 160 Gb ATA-133
GPU: GeCube Radeon GC-R9600PRO-C3
DVD: NEC ND 3520A

Det startede fint op, jeg smed en Windows XP cd i, og ventede på at den
ville boote. Den kom så med meddelelsen "Kontrollerer nu computerens
hardwarekonfiguration."
Herefter genstarter computeren, og starter forfra.

Hvad tror i kan være fejlen?

Mvh. Mikkel

Fra : Calle.

Dato : 06-02-05 21:38

Mikkel Westh wrote:
> [...]
> computerens hardwarekonfiguration."
> Herefter genstarter computeren, og starter forfra.

løst kort, eller forkert jumpet bundkort.
--
Calle.