MS Windows
briani 27239
Alternativ newsreader?
Fra : John Smith

Dato : 05-02-05 21:16

Hej

Det er nok lidt på kanten af gruppens område, men siden der jo følger en
newsreader med i Windows så...

Er der nogen der kan anbefale et par forskellige newsreadere jeg kan
prøve ud over Outlook?

Jeg er helt gået over til Mozilla Tunderbird og FireFox, men jeg syntes
ikke at newsreaderen er bedre eller værre end Outlook's.
Jeg har indtil videre prøvet xnews og Gravity - syntes heller ikke lige
at det dur...
Det må meget gerne være en newsreader i stil med Outlook, bare med lidt
bedre/flere funktioner.

John Smith

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-05 21:36

John Smith wrote:

> [...]
> lige at det dur...
> Det må meget gerne være en newsreader i stil med Outlook, bare med

Hvis det ikke nødvendigvis skal være freeware, så kan jeg varmt anbefale
News Rover: http://www.newsrover.com/

-E.G.

Fra : jda^fx

Dato : 05-02-05 21:27

On Sat, 05 Feb 2005 21:15:52 +0100, John Smith <zigge@NOGOODprivat.dk>
wrote:

> [...]
>at det dur...
>Det må meget gerne være en newsreader i stil med Outlook, bare med lidt

Om den er i stil med Outlook ved jeg ikke for den har jeg aldrig
brugt, men en af de bedste newsreadere er efter min mening Agent fra
Forte: http://www.forteinc.com/main/homepage.php. Der er 30 dages
prøvetid på proversionen, men den almindelige gratis version er en
fremragende reader. Hvis du bruger den meget til binaeries, så er Pan
et rigtigt godt valg: http://pan.rebelbase.com/ Den viser billederne
direkte i vinduet i stedet for at man skal til at rode med først at
downloade, finde billedet og så åbne det bagefter. De er begge gode
hvis det er tekst man går efter

--
jda^fx

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 05-02-05 21:44
Fra : Rudi Stegen

Dato : 05-02-05 21:59

Hej John Smith, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

[Og futtet derfra derfor lidt rigeligt citat]

> [...]
> lige at det dur...
> Det må meget gerne være en newsreader i stil med Outlook, bare med

Prøv at tage en kigger på 40tude_Dialog.

Den er gratis, og der er rigtig mange avancerede brugere af den, som
bl.a. skriver i <news:dk.edb.internet.software.mail+news>.
Og skulle du have et spørgsmål, de mod al forventning ikke kan svare på
der, er der et hav af 40tude_Dialog-ekvilibrister i

Den skulle efter sigende minde en del om Agent blot mere avanceret (og
gratis).

Jeg smider lige et XFUT på til dk.edb.internet.software.mail+news, hvis
du skulle have spørgsmål om den. Det er alligevel der, der er størst
chance for svar.

XFUT dk.edb.internet.software.mail+news
--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-02-05 01:42

John Smith wrote:

> Det er nok lidt på kanten af gruppens område, men siden der jo følger

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.system.ms-windows
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.internet.software.mail+news

Hvis du er i tvivl:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?

eller

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.velkommen

> Er der nogen der kan anbefale et par forskellige newsreadere jeg kan
> prøve ud over Outlook?

Outlook håndterer ikke nyhedsgrupper.

> at det dur... Det må meget gerne være en newsreader i stil med
> Outlook, bare med lidt bedre/flere funktioner.

Kig i min header under "User-Agent:"

XFUT:dk.edb.internet.software.mail+news

Fra : N/A

Dato : 14-02-05 20:18

Fra : N/A

Dato : 14-02-05 20:18

Fra : N/A

Dato : 14-02-05 20:18

Fra : N/A

Dato : 14-02-05 20:18

Fra : N/A

Dato : 14-02-05 20:18

Fra : N/A

Dato : 14-02-05 20:18

Fra : N/A

Dato : 14-02-05 20:18

Fra : N/A

Dato : 14-02-05 20:18

Fra : Anders Lund

Dato : 14-02-05 20:18

Jesper G. Poulsen wrote:

> Det er en news-server. Så kan Outlook gribe fat i Outlook Express og
> koble den op mod Exchange-serverens egen news-server.

Ok, så er det jo ikke sjovt. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!