MS Windows
briani 27239
Fjerne program i XP
Fra : Ingrid Bitsch

Dato : 30-01-05 22:20

Jeg har systemgendannelse og har gennemført dette og meddelelsen er nu væk.
Programmet jeg vil fjerne er et brænderprogram Win on (Roxio)

Jeg er ikke så dreven i at arbejde i registreringsdatabasen, jeg søger efter
Roxio hvorefter en mappe til venstre åbnes og indholdet vises til højre. Jeg
sletter så mappen er det forkert??

Hilsen
Ingrid

Fra : jda^fx

Dato : 30-01-05 22:40

On Sun, 30 Jan 2005 22:19:44 +0100, "Ingrid Bitsch"
<ingridbitsch@stofanet.dk> wrote:

> [...]
>Roxio hvorefter en mappe til venstre åbnes og indholdet vises til højre. Jeg

Tjahh, jeg tror du skal holde dig helt ude af registreringsdatabasen.
Eller i hvert fald skal du eksportere hver enkelt nøgle før du sletter
den, så du nemt kan tilføje den igen, hvis det er en forkert du får
slettet. Hvis idéen med at geninstallere programmet først for så at
afinstallere det bagefter ikke virkede så tror jeg at du skal prøve at
hente et lille progarm der hedder easycleaner, det kan hentes her:
http://uk.geocities.com/personel44/maintenance.html i øvrigt sammen
med en masse andre gode råd. Det skal du så bruge til dels at rydde op
i din registreringsdatabase og dels har det også en funktion til at
afinstallere programmer med som kan være bedre end Windows egen. Hvis
du har fået en CD med til progammet, så sæt den evt. i drevet medens
du prøver at afinstallere.

jda^fx