MS Windows
briani 27239
Videoafspiller
Fra : Steffen Denize

Dato : 30-01-05 18:41

Hej,

Hvilken afspiller kan I i forumet anbefale. Har tidligere brugt
BS-player men er blevet træt af den.

/Steffen

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 30-01-05 18:47

"Steffen Denize" skrev
> Hvilken afspiller kan I i forumet anbefale. Har tidligere brugt
> BS-player men er blevet træt af den.

Forslag:

VLC Video Player
Regionfree.
videolan
http://www.videolan.org/
Install, and rightclick on the DVD drive and select Play

mvh
Thorkild Dalsgaard

Fra : Steffen Denize

Dato : 30-01-05 19:18

> VLC Video Player
> Regionfree.
> videolan
> http://www.videolan.org/
> Install, and rightclick on the DVD drive and select Play

Er hentet. Takker

Steffen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 30-01-05 18:52

Steffen Denize wrote:

> Hvilken afspiller kan I i forumet anbefale. Har tidligere brugt

Zoom Player.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 30-01-05 19:36

"Steffen Denize" <denize@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Hvilken afspiller kan I i forumet anbefale. Har tidligere brugt
> BS-player men er blevet træt af den.

Jeg bruger The Core Mediaplayer som jeg personligt synes er en af de bedste
derude.
Gratisversionen understøtter desværre ikke DVD, men for et lille beløb får
man denne funktion med.
Læs mere på www.corecoded.com

Mvh
Benjamin

Fra : Lyrik

Dato : 01-02-05 00:55

Steffen Denize wrote:
> Hej,
>
> Hvilken afspiller kan I i forumet anbefale. Har tidligere brugt
> BS-player men er blevet træt af den.
>

> /Steffen
+++++++++++++
Windows Media Player!
Den er enhver films referancepunkt angående kompatibilitet.
Den kan spille alt.

Hilsen
Jens

Fra : Laziter [9440]

Dato : 01-02-05 01:29

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> Windows Media Player!
> Den er enhver films referancepunkt angående kompatibilitet.
> Den kan spille alt.

Nope, ikke helt sandt.
WMP kan f.eks. ikke afspille undertekst filer (med et plug-in kan man
se'fø'li).
Ej heller Quicktime eller Realmovie (med mindre man bruger WMP Classic).

The Core Mediaplayer som jeg har anbefalet, æder alt hvad der bliver smidt i
den, lige undtaget DVD som først kan afspilles i den registrede version.

Mvh
Benjamin

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 01-02-05 12:09

Laziter [9440] wrote:

> The Core Mediaplayer som jeg har anbefalet, æder alt hvad der bliver
> smidt i den, lige undtaget DVD som først kan afspilles i den

Køn er den ikke... Kan man ikke få det ekstra kontrolpanel elimineret,
således at alt er samlet i ét vindue?

Fra : Laziter [9440]

Dato : 02-02-05 09:19

> Køn er den ikke... Kan man ikke få det ekstra kontrolpanel elimineret,
> således at alt er samlet i ét vindue?

Hehe, skønhed kommer indefra.
Der findes nogle skins der samler alle kontrol-elementerne i ét vindue,
desværre er deres skins sektion på siden ikke sådan lige at komme til, den
virker ikke altid :-/
Men ellers er det jo bare at slå EQ og playlist fra, så sidder man med et
simpelt vindue med de nødvendige funktioner

Mvh
Benjamin

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-02-05 16:14

Laziter [9440] wrote:

> [...]

> vindue, desværre er deres skins sektion på siden ikke sådan lige at

> Men ellers er det jo bare at slå EQ og playlist fra, så sidder man

Jeg har et vindue med filmen i og endnu et med kontrolfunktionerne i.
Dem vil jeg gerne have samlet til ét.

> med et simpelt vindue med de nødvendige funktioner

Jeg håber at du kan følge mig...

BTW. Hvordan går det med mit cool-mod ?

Fra : Laziter [9440]

Dato : 02-02-05 17:38

> Jeg har et vindue med filmen i og endnu et med kontrolfunktionerne i.
> Dem vil jeg gerne have samlet til ét.

Nåå på den måde.. Det lader sig desværre ikke gøre i TCMP.
Der er dog de simple kontrolfunktioner til rådighed under
fuldskærmsafspilning, bare kør musen ned til den nederste del af billedet.

> Jeg håber at du kan følge mig...

Jow jow, den skulle lige ind og vende

> BTW. Hvordan går det med mit cool-mod ?

Jeg arbejder stadig lidt på layout'et, derefter skal jeg til at sætte
billeder ind

Mvh
Benjamin

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-02-05 19:48

Laziter [9440] wrote:

> Nåå på den måde.. Det lader sig desværre ikke gøre i TCMP.

Okay, så fortsætter jeg med Zoom Player.

Den er nemlig KISS (Keep It Simple Stupid)...

> Jow jow, den skulle lige ind og vende

Hehe...

> Jeg arbejder stadig lidt på layout'et, derefter skal jeg til at sætte
> billeder ind

Du skal ikke hænge dig så meget i det layout - jeg er en KISS-mand...

Fra : Laziter [9440]

Dato : 02-02-05 20:12

> Du skal ikke hænge dig så meget i det layout - jeg er en KISS-mand...

Såan kan jeg også bedste lide tingene, men der skal stadig være lidt orden
og det må også gerne være pænt at se på

Mvh
Benjamin