MS Windows
briani 27239
Måle kroner og øre på GPRS forbrug?
Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 25-01-05 20:13

Hejsa..

Kan man ikke få et program der måler trafiken på mit modem i kroner og øre?
I dette tilfælde bruger jeg GPRS og vil gerne holde lidt øje med forbruget
der.
Kan ikke lige finde de gyldne 'google er min ven' søgeord..

/ Thomas

Fra : Pico

Dato : 26-01-05 00:22

Thomas Jacobsen wrote:
> [...]
> med forbruget der.
> Kan ikke lige finde de gyldne 'google er min ven' søgeord..

Da jeg kørte med modem brugte jeg Stones Coneckt Control det er på dansk
og gratis:

http://www.stoneware.dk/connectcontrol/default.htm
Pico

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 27-01-05 01:50

> Da jeg kørte med modem brugte jeg Stones Coneckt Control det er på
> dansk og gratis:
>
> http://www.stoneware.dk/connectcontrol/default.htm

Jo - den måler TIDEN jeg er på nettet - men jeg vil have målt og udregnet
trafikken, og gerne i kroner og øre! Kan det mon lade gøre?
/ Thomas

Fra : Ib E. Christensen

Dato : 27-01-05 08:30

"Thomas Jacobsen" <tj@FJERN-DETTEperson.dk> skrev i en meddelelse

> Jo - den måler TIDEN jeg er på nettet - men jeg vil have målt og udregnet
> trafikken, og gerne i kroner og øre! Kan det mon lade gøre?
> / Thomas

DU Meter kan det du efterlyser. Kan hentes på www.dumeter.com
Det kan dog ikke regne prisen ud på trafikken.

Mvh. Ib

Fra : Hans Paulin

Dato : 29-01-05 19:38

Thomas Jacobsen skrev:

> Jo - den måler TIDEN jeg er på nettet - men jeg vil have målt og
> udregnet trafikken, og gerne i kroner og øre! Kan det mon lade gøre?

Dét kan den nu osse.
Hans

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 29-01-05 20:35

Hans Paulin wrote:

> Dét kan den nu osse.

NÅ ?! Det skal jeg da lige tjekke ud..!
/ Thomas

Fra : Hans Paulin

Dato : 29-01-05 21:33

Thomas Jacobsen skrev:

> NÅ ?! Det skal jeg da lige tjekke ud..!

Har siddet 5 år på (ISDN)modem og har udelukkende brugt den til at måle tid
med, men den kan måle stort set alt så vidt jeg kan se
Hans